Wypożyczalnia gier
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(241)
Forma i typ
Gry i zabawki
(241)
Dostępność
dostępne
(175)
wypożyczone
(63)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(26108)
Oddział dla Dzieci
(10450)
Filia w Młochowie
(11965)
Zbiory obcojęzyczne
(654)
Wypożyczalnia gier
(241)
Wypożyczalnia dla Dorosłych - na miejscu
(6)
Oddział dla Dzieci - na miejscu
(28)
Filia w Młochowie - na miejscu
(4)
Autor
Chiacchieira Mario
(10)
Knizia Reiner
(10)
Sorrentino Silvano
(10)
Szymanowicz Maciej
(9)
Nederlanden Kristiaan Den
(6)
Roubira Jean-Louis
(5)
Cathala Bruno
(4)
Lohausen Dennis
(4)
Moon Alan R
(4)
Patzke Anne
(4)
Quilliams Chris
(4)
Bouquet Cyril
(3)
Delval Julien
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Kucharska Nikola
(3)
Larek Tomasz
(3)
Minor Marcin
(3)
Naegele Bernard
(3)
Peeters Raf
(3)
Rosenberg Uwe
(3)
Socha Piotr
(3)
Trzewiczek Ignacy
(3)
Walker-Harding Phil
(3)
Wojtkowiak Przemysław
(3)
Andersen Martin Nedergaard
(2)
Asselborn Jörg
(2)
Bauza Antoine
(2)
Boeckhoff Andrea
(2)
Cardouat Marie
(2)
Chvátil Vlaada
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Dion Franck
(2)
Ferrin Kyle
(2)
Franz Klemens
(2)
Fructus Nicolas
(2)
Frédéric Henry
(2)
Głowińska Anita
(2)
Hargrave Elizabeth
(2)
Henn Dirk
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kiesling Michael
(2)
Kramer Wolfgang
(2)
Kucerowsky Thomas
(2)
Kuzowkow Oleg
(2)
Madejski Jan
(2)
Menzel Michael
(2)
Miłuński Filip
(2)
Molas Grzegorz
(2)
Moyersoen Fréderic
(2)
Murmak Filip
(2)
Nevskiy Oleksander
(2)
Origuchi Hinata
(2)
Peterson Paul
(2)
Sidorenko Oleg
(2)
Sobich-Kamińska Anna
(2)
Warsch Wolfgang
(2)
Wehrle Cole
(2)
'Neil Ewa
(1)
Alcouffe Christine
(1)
Alexander Stefan
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Allué Josep M
(1)
Andersen Nedergaard Martin
(1)
Andre Marc
(1)
Angiolino Andrea
(1)
Bajerowicz Katarzyna
(1)
Barbaud Jean
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Berdal Pauline
(1)
Blanchot Denis
(1)
Boelinger Christophe
(1)
Bogen Steffen
(1)
Bonavent Alexander
(1)
Bonavent Morten
(1)
Bony
(1)
Borsuk Karol
(1)
Bos Lisbeth
(1)
Bosley Andrew
(1)
Brand Inka
(1)
Brand Markus (1975- )
(1)
Burlakov Igor
(1)
Carlo A. Rossi
(1)
Castanié Julien
(1)
Castano Eugeni
(1)
Castelbajac Vaïnui de
(1)
Cathla Bruno
(1)
Chalmel Maud
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chaussy Camille
(1)
Childress Kevin
(1)
Christa Janusz (1934-2008)
(1)
Ciuplys Dovydas
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Collette Xavier
(1)
Colmer James
(1)
Cywińska Anna
(1)
Czaplicki Maciej
(1)
Da Silva Maëva
(1)
Darsaklis Chris
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(76)
2010 - 2019
(164)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(241)
Kraj wydania
Polska
(241)
Język
polski
(241)
Odbiorca
Dorośli
(237)
Młodzież
(237)
14-17 lat
(230)
9-13 lat
(228)
Dzieci
(220)
6-8 lat
(158)
0-5 lat
(30)
Temat
Zagadki i łamigłówki
(14)
Zwierzęta
(14)
Zamki i pałace
(11)
Budownictwo
(8)
Koty
(6)
Architektura
(5)
Bajki i baśnie
(5)
Japonia
(5)
Podróże
(5)
Czarodzieje
(4)
Duchy
(4)
Las
(4)
Magia
(4)
Potwory
(4)
Ptaki
(4)
Sen
(4)
Śledztwo i dochodzenie
(4)
Afryka
(3)
Pociągi
(3)
Polska
(3)
Psy
(3)
Stworzenia fantastyczne
(3)
Ucieczki więźniów
(3)
Zombi (stworzenia fantastyczne)
(3)
Zwierzęta gospodarskie
(3)
Łąki i pastwiska
(3)
Architekci
(2)
Baśnie i legendy
(2)
Ciasta
(2)
Cukiernictwo
(2)
Cywilizacja
(2)
Drzewa
(2)
Dziewiarstwo ręczne
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Historia
(2)
Kolarstwo
(2)
Kopalnie
(2)
Kosmos
(2)
Krawiectwo
(2)
Kury
(2)
Legendy i podania
(2)
Matematyka
(2)
Motyle
(2)
Ninja
(2)
Ninjitsu
(2)
Pingwiny
(2)
Piraci
(2)
Rower
(2)
Ryby
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Starożytność
(2)
Tajne organizacje
(2)
Transport drogowy
(2)
Władcy
(2)
Złodzieje
(2)
Ślimaki
(2)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(1)
Australia
(1)
Azja
(1)
Banan
(1)
Basia (postać fikcyjna)
(1)
Baśnie
(1)
Bezludna wyspa
(1)
Biedronki
(1)
Bohaterowie bajek
(1)
Budownictwo miejskie
(1)
Chrześcijaństwo
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cthulhu
(1)
Cukiernicy
(1)
Cyrk
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Dinozaury
(1)
Drogi
(1)
Efekt interferencji Stroopa
(1)
Europa
(1)
Figury geometryczne
(1)
Fotografowie
(1)
Gejsza
(1)
Gry i zabawy edukacyjne
(1)
Gry i zabawy terenowe
(1)
Grzyby
(1)
Handel
(1)
Handel morski
(1)
Herbata
(1)
Hodowla zwierząt
(1)
Imperializm
(1)
Indie
(1)
Jedzenie
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Języki
(1)
Klocki (zabawki)
(1)
Kolarze
(1)
Kolejnictwo
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Konie
(1)
Koszmary senne
(1)
Kradzież dzieł sztuki
(1)
Temat: miejsce
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Gatunek
Gry i zabawki
(241)
Gry planszowe
(240)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(241)
241 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Ślimaki to mięczaki / Eugeni Castaño ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Nasza Księgarnia : Hobbity.eu, 2017. - 1 pudełko ; 20x20x5 cm.
W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak. Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Takiego wyścigu jeszcze nie było!
Ślimaki to mięczaki to rewelacyjna zabawa dla graczy w każdym wieku. Śpiesz się powoli!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kanagawa / Bruno Cathala, Charles Chevallier ; ilustracje Jade Mosch. - Bielsko-Biała : 2pionki, 2016. - 1 pudełko ; 20x20x6 cm.
Jest rok 1840. W Kanagawie, nad Zatoką Tokijską, mistrz Hokusai postanawia otworzyć szkołę malarstwa, aby dzielić się swoją sztuką ze swoimi uczniami. Jako gracz stajesz się jednym z nich i starasz się udowodnić, że będziesz godnym następcą starego, szalonego artysty. Postępuj zgodnie z jego naukami, aby rozwijać swoją technikę i studio. Wybierz konkretną specjalizację (drzewa, zwierzęta, postacie, budynki), a jednocześnie zwracaj uwagę na zmianę pór roku, aby uzyskać najbardziej harmonijne dzieło... Dzieło swojego życia!
Rozgrywka w grę Kanagawa trwa zazwyczaj przez kilka rund. Każda runda ma określone etapy. Pierwszy z nich to wysłuchanie nauk Mistrza, czyli umieszczenie na planszy tylu kart Lekcji, ilu jest graczy. Następny etap to poszerzenie wiedzy lub wykorzystanie jej w praktyce. Jeżeli gracz wybierze pierwszą opcję, nie dobiera żadnych kart Lekcji i czeka do następnej kolejki. W drugim przypadku opuszcza Szkołę i kontynuuje prace. Zabiera jedną z kolumn kart Lekcji, rozbudowuje Pracownię lub rozwija Grafikę, a otrzymuje odpowiednie Dyplomy. Ostatni etap każdej rundy to nowa Lekcja - o ile w Szkole pozostali jacyś gracze. Koniec rozgrywki w Kanagawę następuje, gdy wyczerpie się stos doboru, albo Grafika którejkolwiek z osób na koniec rundy składa się z co najmniej 11 kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kingdomino/ Bruno Cathala ; ilustracje Cyril Bouquet. - Warszawa : FoxGames, 2019. - 1 pudełko ; 18x27x7 cm.
Kingdomino to kolorowa gra dla całej rodziny, która bazuje na znanej wszystkim mechanice domino. Stwórz własne królestwo, powiększaj je o pola z koronami, które musisz ułożyć tak, aby przyniosły jak najwięcej punktów!
Proste, intuicyjne zasady oraz krótki czas rozgrywki. Zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Queendomino/ Bruno Cathala ; ilustracje Cyril Bouquet. - Warszawa : FoxGames, 2019. - 1 pudełko ; 26x26x6 cm.
Jesteś władcą rozległych ziem i poszukujesz nowych terytoriów, o które mógłbyś poszerzyć swe królestwo. Musisz eksplorować kolejne pola pszenicy, jeziora, góry i miasta, aby twe mądre oko dojrzało wśród nich te najbardziej wartościowe. Bacz jednak na innych monarchów, którzy równiez mają chrapkę na nowe ziemie...
Queendomino to rozbudowana wersja światowego bestsellera – Kingdomino. Jest jednak zupełnie niezależną grą, która oferuje znacznie większy zakres możliwości strategicznych. Dzięki nowym elementom oraz rozwiązaniom gra spodoba się zarówno posiadaczom kultowego pierwowzoru, jak i osobom, które tego tytułu jeszcze nie znają. Można ją również połączyć z Kingdomino i cieszyć się grą nawet w 6 osób!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Weź udział w szalonym wyścigu kolarskim, wygrywaj poszczególne etapy, zdobądź jak najwięcej punktów i zgarnij prestiżowy trykot w marchewkę z groszkiem!
Velonimo to dynamiczna gra, w której rywalizujemy o to, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki. Aby robić to jak najefektywniej, należy łączyć je w zestawy według wartości lub kolorów. Kluczem do zwycięstwa będzie strategiczne myślenie i rozsądne gospodarowanie swoimi siłami poprzez trafne wybieranie momentów na atak i odpoczynek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Koszmary to nic fajnego. Na szczęście masz przy sobie pluszowych obrońców, którzy rozgonią wszystkie złe sny! Przyjrzyj się uważnie i wybierz tego, który da radę zakryć koszmar znajdujący się na środku. A później przejdź do kolejnego!
Pluszowych snów! to gra dla dzieci, polegająca na umiejętnym wybieraniu żetonów o odpowiednim rozmiarze. Doskonale sprawdza się do nauki obserwacji i szacowania wielkości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Witajcie w Londynie! Tajny agent Jej Królewskiej Mości wybrał Was - najlepszych detektywów Scotland Yardu - do wykonania ściśle tajnej misji najwyższej wagi! Nad miastem zawisła straszliwa groźba. Musicie odnaleźć i zneutralizować źródło niebezpieczeństwa zanim będzie za późno!
Gra "Escape Room: Atak na Londyn" jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę...
Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium! Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania!
Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Legendy głoszą, że Czarnobrody ukrył swój skarb. Wiecie, gdzie szukać pierwszej wskazówki, a kiedy zdobędziecie już mapę, tylko jeden krok będzie dzielił was od bogactwa i sławy!
Niestety nie tylko wy wpadliście na trop skarbu. Załoga rywali depcze wam po piętach! Rozwiązujcie zagadki, uważajcie na podstępy przeciwników i zostańcie najbardziej znanymi piratami siedmiu mórz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jesteście profesjonalnymi złodziejami, którym powierzono ryzykowną misję: musicie dostać się do kasyna w Wenecji i wykraść żeton warty 10 milionów dolarów. Każde z was wciela się w inną postać – z indywidualną wiedzą i umiejętnościami. To niebezpieczna robota, dlatego trzymajcie się planu – najmniejszy błąd może zniweczyć wasze wysiłki!
Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! "Escape Room: Tajemnica Eldorado" to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jesteście grupą odkrywców, którzy już od dawna szukali legendarnego złotego miasta w sercu dżungli - bez powodzenia. Podczas powrotnego lotu rozbija się Wasz samolot, a Wy gubicie się w niezbadanym obszarze lasu, gdzie niebezpieczeństwo czai się na każdym kroku. To może być Wasz koniec... lub ostatnia szansa na rozwikłanie tajemnicy Eldorado!
Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! "Escape Room: Tajemnica Eldorado" to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Musicie wydostać się z jednego z najpilniej strzeżonych więzień na świecie. Czy wasz spryt pozwoli wam pokonywać kolejne trudności, które staną na waszej drodze? Rozwiązujcie zagadki i postarajcie się uwolnić, nim będzie za późno
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nic tu nie jest takie, jakim się wydaje. Wyruszcie w niezapomnianą podróż do Krainy Czarów, gdzie czekają na Was Szalony Kapelusznik, Biały Królik, Kot z Cheshire i wiele innych niesamowitych postaci. Zanurzcie się w świecie absurdu i spróbujcie zrozumieć jego szaloną logikę! W Krainie Czarów możecie przeżyć wspaniałe przygody, ale musicie być też ostrożni, by nie postradać zmysłów i nie dać się złapać Królowej Kier, która na pewno będzie chciała skrócić Was o głowy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wcielcie się w postać turystów, którzy podczas przygody pełnej niebezpieczeństw muszą rozwiązać zagadkę tajemniczego Sfinksa. Spieszcie się, ponieważ czas ucieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Późnym wieczorem, kilka dni przed Halloween, wchodzisz na strych w poszukiwaniu przebrania. Zamiast niego wśród zakurzonych pudeł znajdujesz zapomnianą księgę. Kiedy po nią sięgasz, słyszysz dzwonek do drzwi. Cóż za dziwny zbieg okoliczności!
Listonosz podaje ci pożółkły list od hrabiego Vlada D. Okazuje się, że księga to jego własność i żąda, byś zwrócił ją osobiście. Czy jesteś gotowy na przygodę w Transylwanii?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swojej organizacji! Dwóch Szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim Tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Doskonała, zespołowa gra dedukcyjna!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liski / Maciej Czaplicki ; ilustracje Małgorzata Detner. - Warszawa : FoxGames, 2022. - 1 pudełko ; 11x15x4 cm.
Pewnego dnia rodzina lisków postanowiła wybrać się na piknik. Do takiej wyprawy warto się dobrze przygotować! Niezbędny będzie kocyk, zabawki oraz przekąski, żeby nie bawić się z pustym brzuszkiem. Lisia mama poprosiła swoje dzieci o spakowanie wszystkiego, co będzie im potrzebne. Trzeba to jednak zrobić jak najszybciej, bo przygoda zaczyna się już za chwilę!
Liski to szybka gra karciana, która rozwija refleks i spostrzegawczość. Gra zawiera 5 dodatkowych wariantów, stworzonych by zarówno uczyć, jak i bawić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
"Grzybobranie w Zielonym Gaju" to gra dla najmłodszych, mogą w nią grać już czterolatki. Od gry dedykowanej dla tak młodych zawodników musimy wymagać więcej. Ciekawej rozgrywki, ale także pięknej oprawy graficznej i wysokiej jakości wykonania. "Grzybobranie w Zielonym Gaju" może poszczycić się każdą z tych cech.
"Gra Grzybobranie w Zielonym Gaju" opiera się na mechanice Snakes and Ladders (z ang. węże i drabiny). Ta z kolei jest zeuropeizowaną wersją starożytnej indyjskiej gry. To mechanika polegająca na poruszaniu się po planszy zgodnie z wynikiem rzutu kością. Cofamy się bądź posuwamy do przodu w zależności od pola, na którym staniemy. Gra w swoim historycznym założeniu miała odzwierciedlać naszą drogę przez życie. Łączy podejmowanie wyborów z nieuchronną losowością wydarzeń. Dzieci poznają podstawowe zasady, jakimi rządzą się gry planszowe. Przyjdzie im także zmierzyć się z gorzkim smakiem porażki i radością płynącą ze zwycięstwa. Niezależnie od metaforycznego wydźwięku gry, jest to przede wszystkim świetna zabawa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/I (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej