Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia gier
(2)
Autor
Cathala Bruno
(1)
Kuroda Yasushi
(1)
Mosch Jade
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
14-17 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dorośli
(2)
Dzieci
(2)
Młodzież
(2)
Temat
Japonia
(1)
Superbohaterowie
(1)
Sztuka
(1)
Gatunek
Gry i zabawki
(2)
Gry planszowe
(2)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
2 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Kanagawa / Bruno Cathala, Charles Chevallier ; ilustracje Jade Mosch. - Bielsko-Biała : 2pionki, 2016. - 1 pudełko ; 20x20x6 cm.
Jest rok 1840. W Kanagawie, nad Zatoką Tokijską, mistrz Hokusai postanawia otworzyć szkołę malarstwa, aby dzielić się swoją sztuką ze swoimi uczniami. Jako gracz stajesz się jednym z nich i starasz się udowodnić, że będziesz godnym następcą starego, szalonego artysty. Postępuj zgodnie z jego naukami, aby rozwijać swoją technikę i studio. Wybierz konkretną specjalizację (drzewa, zwierzęta, postacie, budynki), a jednocześnie zwracaj uwagę na zmianę pór roku, aby uzyskać najbardziej harmonijne dzieło... Dzieło swojego życia!
Rozgrywka w grę Kanagawa trwa zazwyczaj przez kilka rund. Każda runda ma określone etapy. Pierwszy z nich to wysłuchanie nauk Mistrza, czyli umieszczenie na planszy tylu kart Lekcji, ilu jest graczy. Następny etap to poszerzenie wiedzy lub wykorzystanie jej w praktyce. Jeżeli gracz wybierze pierwszą opcję, nie dobiera żadnych kart Lekcji i czeka do następnej kolejki. W drugim przypadku opuszcza Szkołę i kontynuuje prace. Zabiera jedną z kolumn kart Lekcji, rozbudowuje Pracownię lub rozwija Grafikę, a otrzymuje odpowiednie Dyplomy. Ostatni etap każdej rundy to nowa Lekcja - o ile w Szkole pozostali jacyś gracze. Koniec rozgrywki w Kanagawę następuje, gdy wyczerpie się stos doboru, albo Grafika którejkolwiek z osób na koniec rundy składa się z co najmniej 11 kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Lokalne królestwa od dawna prowadzą niekończące się wojny i wojenki. To trwa zdecydowanie za długo. Jest tylko jeden sposób by zakończyć ten konflikt i osiągnąć ostateczne zwycięstwo: zebrać grupę sześciu najodważniejszych bohaterów. I to właśnie będzie wasze zadanie. Bohaterowie mogą na pierwszy rzut oka nie wyglądać na poważnych zawodników, ale zapewniamy – w kupie są niepokonani! W różnorodności tkwi ich siła. Wykorzystajcie wasz spryt i otrzymane wskazówki by zgromadzić pełen skład, zanim zrobią to inni gracze.
Na początku gry każdy ma dwóch herosów w swojej drużynie i pięć kart na ręce. Rozpoczynający rozgrywkę odsłania pierwszą kartę ze stosu i na podstawie zawartych na niej informacji wybiera Wędrującego Bohatera. Przekazuje go (zakrytego) kolejnemu graczowi. Ten może go przyjąć do swojej drużyny, lub podać dalej. Uważajcie! Jeśli przyłączycie do swojej drużyny bohatera, który już w niej jest, obie karty muszą zostać odrzucone.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej