Japonia
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Gry i zabawki
(5)
Dostępność
wypożyczone
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia gier
(5)
Autor
Origuchi Hinata
(2)
Cathala Bruno
(1)
Chan Maisherly
(1)
Kanaari Atha
(1)
Kawasaki Susumu
(1)
Mosch Jade
(1)
Nakayama Kota
(1)
Naïade
(1)
Sylvain Sarrailh
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
14-17 lat
(5)
9-13 lat
(5)
Dorośli
(5)
Dzieci
(5)
Młodzież
(5)
Temat
Kobieta
(1151)
Przyjaźń
(1023)
Rodzina
(844)
Tajemnica
(625)
Śledztwo i dochodzenie
(571)
Japonia
(-)
Miłość
(545)
Zwierzęta
(478)
Dziewczęta
(427)
Zabójstwo
(410)
Relacje międzyludzkie
(407)
Rodzeństwo
(371)
Powieść angielska
(366)
Magia
(365)
Nastolatki
(364)
Powieść amerykańska
(327)
Uczniowie
(322)
II wojna światowa (1939-1945)
(308)
Policjanci
(302)
Życie codzienne
(296)
Psy
(286)
Uczucia
(256)
Dzieci
(255)
Powieść polska
(255)
Ludzie a zwierzęta
(247)
Osoby zaginione
(224)
Sekrety rodzinne
(223)
Koty
(222)
Trudne sytuacje życiowe
(219)
Małżeństwo
(213)
Podróże
(208)
Przestępczość zorganizowana
(195)
Prywatni detektywi
(183)
Relacja romantyczna
(180)
Żydzi
(179)
Wybory życiowe
(175)
Boże Narodzenie
(169)
Chłopcy
(164)
Matki i córki
(164)
Dziennikarze
(161)
Wakacje
(157)
Powieść francuska
(149)
Uprowadzenie
(143)
Poszukiwania zaginionych
(140)
Film fabularny
(138)
Dziadkowie i wnuki
(136)
Zakochanie
(133)
Opowiadanie dziecięce polskie
(131)
Ojcowie i córki
(130)
Zemsta
(130)
Dziecko
(129)
Kradzież
(125)
Pisarze polscy
(125)
Seryjni zabójcy
(117)
Detektywi amatorzy
(116)
Humor
(116)
Adaptacja filmowa
(115)
Czarownice i czarownicy
(113)
Stworzenia fantastyczne
(112)
Walka dobra ze złem
(112)
Arystokracja
(111)
Pisarze
(109)
Poezja polska
(109)
Potwory
(107)
Film dla dzieci i młodzieży
(105)
Samorealizacja
(105)
Władcy
(104)
Ludzie bogaci
(103)
Opowiadanie polskie
(102)
Duchy
(101)
Polacy za granicą
(101)
Krainy i światy fikcyjne
(100)
Literatura dziecięca polska
(99)
Język polski
(98)
Dinozaury
(95)
Dojrzewanie
(94)
Mężczyzna
(94)
Obyczaje i zwyczaje
(94)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(94)
Lekarze
(93)
Aktorzy polscy
(91)
Marzenia
(91)
Superbohaterowie
(91)
Wsie
(90)
Powieść rosyjska
(89)
Wychowanie w rodzinie
(89)
Film amerykański
(88)
Osoby w wieku starszym
(88)
Podróże w czasie
(88)
Historia
(87)
Samotność
(87)
Las
(86)
Powieść niemiecka
(86)
Przyroda
(85)
Opieka nad zwierzętami
(84)
Politycy
(84)
Spisek
(84)
Ptaki
(83)
Szczęście
(83)
Kultura
(82)
PRL
(82)
Gatunek
Gry i zabawki
(5)
Gry planszowe
(5)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(5)
5 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Kanagawa / Bruno Cathala, Charles Chevallier ; ilustracje Jade Mosch. - Bielsko-Biała : 2pionki, 2016. - 1 pudełko ; 20x20x6 cm.
Jest rok 1840. W Kanagawie, nad Zatoką Tokijską, mistrz Hokusai postanawia otworzyć szkołę malarstwa, aby dzielić się swoją sztuką ze swoimi uczniami. Jako gracz stajesz się jednym z nich i starasz się udowodnić, że będziesz godnym następcą starego, szalonego artysty. Postępuj zgodnie z jego naukami, aby rozwijać swoją technikę i studio. Wybierz konkretną specjalizację (drzewa, zwierzęta, postacie, budynki), a jednocześnie zwracaj uwagę na zmianę pór roku, aby uzyskać najbardziej harmonijne dzieło... Dzieło swojego życia!
Rozgrywka w grę Kanagawa trwa zazwyczaj przez kilka rund. Każda runda ma określone etapy. Pierwszy z nich to wysłuchanie nauk Mistrza, czyli umieszczenie na planszy tylu kart Lekcji, ilu jest graczy. Następny etap to poszerzenie wiedzy lub wykorzystanie jej w praktyce. Jeżeli gracz wybierze pierwszą opcję, nie dobiera żadnych kart Lekcji i czeka do następnej kolejki. W drugim przypadku opuszcza Szkołę i kontynuuje prace. Zabiera jedną z kolumn kart Lekcji, rozbudowuje Pracownię lub rozwija Grafikę, a otrzymuje odpowiednie Dyplomy. Ostatni etap każdej rundy to nowa Lekcja - o ile w Szkole pozostali jacyś gracze. Koniec rozgrywki w Kanagawę następuje, gdy wyczerpie się stos doboru, albo Grafika którejkolwiek z osób na koniec rundy składa się z co najmniej 11 kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kupcy z Osaki / Susumu Kawasaki ; ilustracje Atha Kanaari. - Poznań : CUBE, 2018. - 1 pudełko ; 16x16x5 cm.
W Epoce Edo, higaki kaisen (statki handlowe) były wykorzystywane do transportowania towarów do Edo (obecnie Tokio), centrum politycznej siły w Japonii. Tam Fudasashi (handlowcy) czekali na wyładunek różnego rodzaju dóbr z Osaki, centrum kupieckiego Japonii. Każda udana dostawa do Edo będzie bardzo hojnie opłacona. Kto z was zyska najwięcej na tej niestrudzonej pracy?
"Kupcy z Osaki" to świetna ekonomiczna gra, w której gracze wcielają się w rolę japońskich kupców, decydujących się na trudną i ryzykowną drogę z Osaki do Edo, by tam wzbogacić się, sprzedając swój cenny towar. Będziecie zbierać potrzebne monety, kupować dobra lub rezerwować je na przyszłość. Każda wasza decyzja wpływa jednak na sytuację na planszy. W "Kupcach z Osaki" dobre planowanie swoich ruchów i przewidzenie przeciwnika jest elementem kluczowym. Każdy zakupione dobro przybliża statki z nimi do Edo, gdzie nastąpi wypłata zysków. Niestety może to oznaczać, że inne statki utkną w tym czasie na wodach Czarnego Przypływu, z którym nikt nie jest w stanie wygrać.
Dobra strategia to nie wszystko: roztropny kupiec z Osaki, dba również o zabezpieczenie swoich cennych dóbr. Czasami warto poczekać zebrać ich więcej lecz zabezpieczyć się przed ich stratą. Wszytstkie karty dają cenne punkty. Przechytrz swoich przeciwników, wybieraj dobra by punktować często lub dużo, a okażesz się najlepszym z kupców z Osaki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gejsze / Kota Nakayama ; ilustracje Maisherly Chan. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2017. - 1 pudełko ; 14x14x4 cm.
Minimum zasad, maksimum strategii!
Ta gra cię zaskoczy! Masz do wykonania tylko 4 działania. Od kolejności, w jakiej je wykonasz, zależy twój sukces! Celem gry jest zdobycie przychylności gejsz. Każda gejsza oczekuje innego podarunku. Jedna pasjonuje się muzyką, inna zbiera wachlarze, a kolejna zgłębia mądre księgi. Przychylność gejszy zdobędzie ten gracz, który podaruje jej właściwe prezenty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kimono / Hinata Origuchi ; ilustracje Naïade. - Nowy Sącz : Hobbity.eu, 2019. - 1 pudełko ; 10x23x4 cm.
Co 5 lat w Japonii organizowany jest niezwykły konkurs orientalnej sztuki elegancji, w którym mogą rywalizować wszystkie młode kobiety z Cesarstwa. Po pokonaniu rywalek w poszczególnych prowincjach, ostatni etap rozgrywany jest pomiędzy finalistkami na dworze samego Cesarza. Aby zwyciężyć w konkursie i wkraść się w łaski Cesarza, młode kobiety muszą układać tkaniny z wyjątkową subtelnością i stworzyć najbardziej okazałe i oryginalne kimono.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kwiat wiśni / Hinata Origuchi ; ilustracje Sylvain Sarrailh. - Warszawa : FoxGames, 2019. - 1 pudełko ; 20x20x5 cm.
Czy masz szczęście i nie zawahasz się go użyć, aby zdobyć jak najwięcej kwiatów? Czy wolisz grać ostrożnie, ale bezpiecznie? Spróbuj swoich sił i przekonaj się, czy masz szansę zostać najpotężniejszym kolekcjonerem kwiatów wiśni w całej Japonii.
Przepiękna gra z niesamowitymi elementami, która przeniesie cię w wyobraźni do pełnej kwiatów wiśni, urokliwej Japonii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej