Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(59)
Forma i typ
Gry i zabawki
(59)
Dostępność
dostępne
(38)
wypożyczone
(21)
Placówka
Wypożyczalnia gier
(59)
Autor
Roubira Jean-Louis
(5)
Moon Alan R
(4)
Delval Julien
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Asselborn Jörg
(2)
Chvátil Vlaada
(2)
Dion Franck
(2)
Fructus Nicolas
(2)
Frédéric Henry
(2)
Henn Dirk
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kucerowsky Thomas
(2)
Murmak Filip
(2)
Nederlanden Kristiaan Den
(2)
Patzke Anne
(2)
Wojtkowiak Przemysław
(2)
Allué Josep M
(1)
Andre Marc
(1)
Bauza Antoine
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bony
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Burlakov Igor
(1)
Cardouat Marie
(1)
Castelbajac Vaïnui de
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chalmel Maud
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Collette Xavier
(1)
Dujardin Sebastien
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Eckert Simon
(1)
Escoffier Laurent
(1)
Evarts Miranda
(1)
Faidutti Bruno
(1)
Feld Stefan
(1)
Franck David
(1)
Fryxelius Isaac
(1)
Fryxelius Jacob
(1)
Głowińska Anita
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Joopen Peter-Paul
(1)
Kijak Karolina
(1)
Knizia Rainer
(1)
Kotry Matúš
(1)
Kucharski Roman
(1)
Lalet Michel
(1)
Levi Laurent
(1)
Ludwig Manfred
(1)
Mertens Dominique
(1)
Nevskiy Oleksander
(1)
Pickering Jimmy
(1)
Quidault Pascal
(1)
Quodbach Daniel
(1)
Rangsima Nan
(1)
Rivollet Alain
(1)
Rojas Naralia
(1)
Sarrett Peter
(1)
Saunier Nathalie
(1)
Saunier Remi
(1)
Sidorenko Oleg
(1)
Suchý Vladimír
(1)
Telleschi Sébastien
(1)
Vincent Ian
(1)
Vuarchex Thomas
(1)
Vuarchex Tom
(1)
Walker-Harding Phil
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(37)
Okres powstania dzieła
2001-
(59)
Kraj wydania
Polska
(59)
Język
polski
(59)
Odbiorca
14-17 lat
(56)
Dorośli
(56)
Młodzież
(56)
9-13 lat
(55)
Dzieci
(54)
6-8 lat
(39)
0-5 lat
(9)
Temat
Bajki i baśnie
(5)
Podróże
(5)
Zwierzęta
(4)
Budownictwo
(3)
Pociągi
(3)
Zamki i pałace
(3)
Koty
(2)
Polska
(2)
Tajne organizacje
(2)
Afryka
(1)
Architekci
(1)
Architektura
(1)
Biedronki
(1)
Budownictwo miejskie
(1)
Czarodzieje
(1)
Drzewa
(1)
Duchy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Imperializm
(1)
Indie
(1)
Jedzenie
(1)
Kolarstwo
(1)
Kolejnictwo
(1)
Kosmos
(1)
Koszmary senne
(1)
Magia
(1)
Mars (planeta)
(1)
Myszy
(1)
Pieczywo
(1)
Pizza
(1)
Planety
(1)
Projektowanie wnętrz
(1)
Przytulanki (zabawki)
(1)
Psy
(1)
Ptaki
(1)
Rower
(1)
Sen
(1)
Starożytność
(1)
Szlachta
(1)
Szwajcaria
(1)
Wszechświat
(1)
Wynalazcy i odkrywcy
(1)
Wynalazki
(1)
Władcy
(1)
Zabójstwo
(1)
Zagadki i łamigłówki
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Temat: miejsce
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Gatunek
Gry i zabawki
(59)
Gry planszowe
(59)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(59)
59 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Baobab / Josep M. Allué ; ilustracje Cyril Bouquet. - Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 pudełko ; 12x11,5 cm.
Baobaby rosną w bardzo specyficzny sposób: zwykle ich korona jest rozłożysta i sięga znacznie szerzej niż pień, w dodatku jest spłaszczona na górze. Nasz Baobab to niezwykła gra zręcznościowa, która zapewni uczestnikom całą masę śmiechu i zabawy.
Podczas rozgrywki napotkamy aż 9 różnego rodzaju kart! W zależności od znajdujących się na nich obrazków, zmienia się sposób ich umieszczania na koronie baobabu. Niektóre z nich, na pierwszy rzut oka, wydają się proste. W praktyce jednak okazuje się, że stanowić mogą wyzwanie nawet dla najzręczniejszych graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc Andre ; ilustracje Pascal Quidault. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 pudełko ; 27x27x6 cm.
"Splendor" jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata/ Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Gdańsk : Rebel, 2020. - 1 pudełko ; 30x30x7,5 cm.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki!
"7 cudów świata" to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojego kartonika. Teraz następny! Tylko nie zwątp, każda karta łączy się z inną zawsze tylko jednym symbolem!
Przyjrzyj się obrazkom, znajdź parę, przejdź do kolejnej karty. Wydaje się proste, prawda? Ale pary nie są tak oczywiste: obrazki na kartach są różnej wielkości, odwrócone, a przede wszystkim otoczone zupełnie innymi grafikami, co potrafi zmylić nawet najbardziej spostrzegawczych graczy! Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak Dobble. Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, a przy stole dużo się dzieje, gdy każdy próbuje wyprzedzić innych uczestników w wyścigu do zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Weź udział w szalonym wyścigu kolarskim, wygrywaj poszczególne etapy, zdobądź jak najwięcej punktów i zgarnij prestiżowy trykot w marchewkę z groszkiem!
Velonimo to dynamiczna gra, w której rywalizujemy o to, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki. Aby robić to jak najefektywniej, należy łączyć je w zestawy według wartości lub kolorów. Kluczem do zwycięstwa będzie strategiczne myślenie i rozsądne gospodarowanie swoimi siłami poprzez trafne wybieranie momentów na atak i odpoczynek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swojej organizacji! Dwóch Szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim Tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Doskonała, zespołowa gra dedukcyjna!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Solenia / Sébastien Dujardin ; ilustracje Vincent Dutrait. - Gdańsk : Rebel, 2020. - 1 pudełko ; 30x30x7 cm.
Kilka tysięcy lat temu niewielka planeta Solenia utraciła swój naturalny cykl dnia i nocy: jej północna półkula na zawsze pogrążyła się w ciemności, natomiast południowa wiecznie skąpana jest w słońcu. Twoim zadaniem jest kontynuować tradycję przodków poprzez niesienie pomocy obu częściom Solenii. Podczas gdy ludzie dnia pożądają niedostępnych klejnotów i kamieni, ludzie nocy potrzebują drewna i pszenicy do przetrwania. Aby zwyciężyć, musisz być skuteczniejszy i szybszy od swoich przeciwników!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyobraźcie sobie miejsce, w którym żyją: Królewna Naleśników, Książę Ciastek i stadko nadopiekuńczych smoków… Jeśli brzmi to dla Was jak sen, to najwidoczniej tak jest!
Śpiące Królewny zostały wymyślone przez 6-letnią Mirandę Evarts pewnej nocy, gdy dziewczynka długo nie mogła zasnąć. Obudziwszy się następnego ranka, wraz ze swoją starszą siostrą Madeleine oraz rodzicami stworzyła ten dziwaczny acz cudowny świat śpiących możnowładców. Gdy zanurzysz się w fantastyczną krainę rodziny Evartsów, odnajdziesz grę, która pomoże Ci rozwijać pamięć, budować strategię i poznawać podstawową arytmetykę. Uważaj jednak na działanie Mikstur usypiających, aby przypadkiem nie uśpić wszystkich graczy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Królestwo poszukuje Nadwornego Budowniczego, a Ty jesteś jedną z osób walczących o to prestiżowe stanowisko. Nakłoń do pracy wpływowe postacie i korzystaj z ich specjalnych zdolności, aby przechytrzyć rywali. Stwórz najbardziej imponujące miasto, zdobądź uznanie monarchy i ciesz się upragnionym tytułem Nadwornego Budowniczego!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dolina Loary w trakcie XV wieku. Gracze wcielając się w role wpływowych książąt starają się powiększać swoje wpływy i bogactwa. W trakcie 5 faz gry gracze zbierają decydujące o zwycięstwie punkty przez handel, hodowlę zwierząt, budowę miasta czy odkrycia naukowe. Dwie kości wyznaczają dostępne opcje akcji ale to gracze zawsze dokonują ostatecznych wyborów. Czy to przez handel lub hodowlę zwierząt, budowanie miasta czy odkrycia naukowe, wiele dróg prowadzi graczy do dobrobytu i sławy! Wiele sposobów na zdobywanie punktów zwycięstwa w tej grze o budowaniu wymaga przemyślanych ruchów runda po rundzie oraz planowania z wyprzedzeniem. Dzięki różnym posiadłościom gra pozostaje wyzwaniem dla graczy przez długi czas ponieważ żadne dwie partie nie są takie same.
Zamki Burgundii: BIG BOX to nie tylko odświeżony design. W specjalnie przygotowanym pudełku, oprócz gry podstawowej, znajdziemy zestaw rozszerzeń, które dodatkowo urozmaicą naszą rozgrywkę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Timeline : Polska/ Henry Frédéric, grafiki Nicolas Fructus. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 pudełko ; 13x13x4,5 cm.
Czy wiesz, że spinacz biurowy wynalazł Polak? A może jesteś w stanie odgadnąć datę tego wydarzenia? Pamiętasz, kiedy Polska odzyskała niepodległość? Jak myślisz, co zbudowano wcześniej: Bazylikę Mariacką w Gdańsku czy kopalnię soli w Wieliczce? Wybierz jedną z posiadanych w ręku kart i zdecyduj, czy prezentowane przez nią wydarzenie miało miejsce przed tym, które leży już na stole, czy po nim. Następnie odwróć kartę i sprawdź, czy masz rację! Nie musisz znać żadnych dat i wydarzeń, wystarczy dedukcja i trochę szczęścia.
Gra Timeline: Polska należy do bestsellerowej serii gier, które podbiły cały świat, ale karty znajdujące się w tej wersji, dotyczą tylko wydarzeń z Polski. Z grą Timeline: Polska historia okazuje się być nie tylko ciekawa, ale wręcz fascynująca! Poznaj niezwykłe wydarzenia z historii naszego kraju, z których możemy być dumni.
Timeline: Polska to idealny sposób na naukę przez zabawę. Gracze nawet nie zorientują się, jak wiele zostanie im w głowach już po pierwszej, krótkiej rozgrywce. Gra jest idealnym narzędziem do wykorzystania przy nauce historii, ale też świetnym sposobem na integrację grupy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Timeline : Wynalazki/ Henry Frédéric, grafiki Nicolas Fructus. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 pudełko ; 13x13x4,5 cm.
Co wynaleziono najpierw: żarówkę czy okulary? Co powstało wcześniej: Empire State Building czy pierwsze wydanie Władcy Pierścieni J.R.R Tolkiena? Alfabet Morse'a powstał przed, czy po wynalezieniu korkociągu? Wraz z grą karcianą Timeline poznasz odpowiedzi na te, oraz tysiące innych pytań, konfrontując swą wiedzę i domysły z faktyczną chronologią. Jednak pamiętaj, nie musisz znać faktycznych dat powstania wynalazków! Do zabawy potrzeba jedynie trochę logiki, rozsądnego myślenia i gotowości do dobrej zabawy!
Na początku gry, wszyscy uczestnicy otrzymują taką samą liczbę kart, reprezentujących rozmaite zabytki, wynalazki, dzieła sztuki i historyczne wydarzenia. Na odwrocie każdej karty znajduje się data. Rozgrywka rozpoczyna się od położenia na środku stołu jednej, losowo wybranej karty (z talii pozostałych, nieprzydzielonych graczom kart). Kartę tą należy położyć datą do góry, będzie ona punktem wyjścia do chronologicznej linii, która podczas rozgrywki będzie stopniowo budowana przez graczy. Każdy gracz w swojej turze wybiera jedną z trzymanych na ręku kart i umieszcza ją na lewo, lub na prawo od karty początkowej, zależnie od tego, czy uważa że data odpowiadająca zawartości karty jest wcześniejsza, czy późniejsza od daty początkowej. Następnie dokonuje się sprawdzenia, czy gracz miał rację. Jeśli tak, karta pozostaje na stole, w przeciwnym razie jest odrzucana, zaś gracz zmuszony jest pociągnąć nową. Czynność powtarzana jest przez kolejnych graczy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Im więcej kart na stole, tym trudniej jest poprawnie umieścić kolejną kartę. Wygrywa gracz, który jako pierwszy zdoła pozbyć się wszystkich kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Terraformacja Marsa/ Jacob Fryxelius ; ilustracje Isaac Fryxelius. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 pudełko ; 29x29x7 cm.
Zwiększenie odsetka imigracji z Ziemi wymaga terraformacji Marsa, czyli dostosowania jego środowiska, aby ludzie mogli w nim przeżyć bez sprzętu ochronnego i aby zminimalizować śmiertelność w wyniku drobnych wypadków. W związku z tym Rząd Ziemi zdecydował się wesprzeć każdą organizację, która przyczyni się do tego wiekopomnego dzieła. Hojne dofinansowanie przyciąga gigantyczne korporacje, które pragną zwiększyć swój udział w rynku i stać się najbardziej wpływowymi podmiotami realizującymi projekt terraformacji. Ujarzmienie Czerwonej Planety to dla wielu szansa na oszałamiający sukces.
W Terraformacji Marsa gracz obejmie kontrolę nad jedną z korporacji i jako jej zarząd będzie kupować i zagrywać karty opisujące różne projekty inwestycyjne. Zazwyczaj projekty będą bezpośrednio lub pośrednio przyczyniać się do procesu terraformacji, mogą też jednak być przedsięwzięciami biznesowymi innego rodzaju.
Aby wygrać, gracz musi osiągnąć wysoki Współczynnik Terraformacji (WT) i zdobyć dużo Punktów Zwycięstwa (PZ). WT gracza wzrasta za każdym razem, kiedy podniesie on jeden ze Wskaźników Globalnych (Temperaturę, poziom Tlenu lub liczbę Oceanów). Od WT zależy podstawowy dochód gracza, a także jego podstawowy wynik. W miarę przebiegu procesu terraformacji gracze będą mogli realizować coraz większą liczbę projektów. Dodatkowe PZ można zdobyć za wszystko, co przyczyni się do zwiększenia panowania ludzkości nad Układem Słonecznym, na przykład za zakładanie miast, budowę infrastruktury lub ochronę środowiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kicia Kocia / Anita Głowińska)
Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli.
Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. W Dobble można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw symboli związanych z postaciami z książeczek o Kici Koci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kolorowe ptaki, trzepot skrzydeł i cisza rezerwatu. W tej przepięknie ilustrowanej grze uczestnicy rozwijają własne rezerwaty, które są ostoją dla wielu różnorodnych gatunków ptactwa. Każdy kolejny okaz stanowi szansę na wzbogacenie naszej kolekcji, a także rozwój rezerwatu i realizację celów.
Podczas zabawy każdy z graczy będzie rozwijał swój własny rezerwat poprzez wykładanie na specjalną planszę kart ptaków. Gra składa się z następujących po sobie tur. Aby wykonać jedną z dostępnych akcji, należy umieścić kostkę akcji w odpowiednim miejscu swojej planszy. Z każdą rundą (a będzie ich cztery), gracze będą mieli coraz mniej akcji do wykorzystania, ale ich efekty będą bardziej rozbudowane. Na samym początku gra będzie szła szybciej, jednak w miarę krystalizowania się strategii, poszczególne tury mogą zajmować coraz więcej czasu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Najlepsi budowniczowie z całej Europy i Półwyspu Arabskiego chcą pokazać swoje wyjątkowe umiejętności. Zatrudnij niemające sobie równych zespoły budowniczych i upewnij się, że w Twojej sakiewce nie zabraknie odpowiedniej waluty. Nie ma znaczenia, czy robotnicy są kamieniarzami z północy, czy ogrodnikami z południa – wszyscy chcą otrzymywać należne im wynagrodzenie w swojej rodzimej walucie. Z ich pomocą można konstruować wieże, zakładać ogrody, wznosić pawilony i arkady oraz budować seraje i komnaty. Zmierz się ze swoimi przeciwnikami i stwórz własną Alhambrę!
W grze Alhambra gracze nabywają budynki, które potem mogą umieścić w swoim kompleksie. Podczas swojej tury, gracz może pobrać pieniądze, kupić jeden z dostępnych budynków albo zarządzać swoją Alhambrą - konstruując i przebudowując tafelki. Gra wynagradza naszą efektywność w zarządzaniu, zawsze kiedy zapłacimy za budynek najmniej jak to jest tylko możliwe, otrzymujemy kolejną turę. Ten, który wykaże się strategicznym podejściem w tym wieloturowym systemie zdobywania punktów wygrywa grę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Najlepsi budowniczowie z całej Europy i Półwyspu Arabskiego chcą pokazać swoje wyjątkowe umiejętności. Zatrudnij niemające sobie równych zespoły budowniczych i upewnij się, że w Twojej sakiewce nie zabraknie odpowiedniej waluty. Nie ma znaczenia, czy robotnicy są kamieniarzami z północy, czy ogrodnikami z południa – wszyscy chcą otrzymywać należne im wynagrodzenie w swojej rodzimej walucie. Z ich pomocą można konstruować wieże, zakładać ogrody, wznosić pawilony i arkady oraz budować seraje i komnaty. Zmierz się ze swoimi przeciwnikami i stwórz własną Alhambrę!
W grze Alhambra gracze nabywają budynki, które potem mogą umieścić w swoim kompleksie. Podczas swojej tury, gracz może pobrać pieniądze, kupić jeden z dostępnych budynków albo zarządzać swoją Alhambrą - konstruując i przebudowując tafelki. Gra wynagradza naszą efektywność w zarządzaniu, zawsze kiedy zapłacimy za budynek najmniej jak to jest tylko możliwe, otrzymujemy kolejną turę. Ten, który wykaże się strategicznym podejściem w tym wieloturowym systemie zdobywania punktów wygrywa grę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zbliża się doroczny bal kostiumowy u biedronek. Jaki wybrać strój? Oczywiście, w kolorowe kropki! Ale ponieważ każda biedronka ma kropki w jednym kolorze, muszą wymienić się między sobą! Biedronki na noskach mają magnesiki, po ustawieniu obok siebie będą się odpychać albo zbliżać. Biedronki, które się lubią (zbliżą), mogą zamienić się kropkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G/I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domek / Klemens Kalicki ; ilustracje Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 pudełko ; 27x27x7 cm.
Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego „Domku” dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany!
Piękno i różnorodność kart (prawie 100 unikalnych grafik) potęgują przyjemność płynącą z każdej rozgrywki. Przejrzysta i bardzo spójna z tematem mechanika daje możliwość podejmowania za każdym razem nowych, ciekawych decyzji i budzi chęć zagrania w „Domek” po raz kolejny… i kolejny.
W ciągu dwunastu rund zbierzesz tyle kart, by zapełnić swoją planszę pokojami, wybrać kolor dachu i znaleźć miejsce na stylowe lub praktyczne dodatki, tworząc tym samym niepowtarzalny „Domek” z charakterem. Na koniec gracze porównują swoje dzieła i zliczają punkty za funkcjonalność, dobry projekt, jakość dachu i wykończenie całości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia gier
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G/II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej