Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(159)
Legimi
(72)
Forma i typ
Książki
(138)
Proza
(92)
E-booki
(42)
Publikacje popularnonaukowe
(35)
Audiobooki
(34)
Komiksy i książki obrazkowe
(26)
Filmy i seriale
(15)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poezja
(3)
Gry i zabawki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(130)
wypożyczone
(49)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(16)
Oddział dla Dzieci
(99)
Filia w Młochowie
(58)
Zbiory obcojęzyczne
(8)
Wypożyczalnia gier
(2)
Autor
eOne
(10)
Doyle Arthur Conan
(5)
Semczyszyn Agnieszka
(5)
Bjarbo Lisa (1980- )
(4)
Gothner Emma
(4)
Jędrzejewska Iwona
(4)
Supeł Barbara
(4)
Zarawska Patrycja (1970- )
(4)
Chatterton Chris
(3)
Krause Ute (1960- )
(3)
Krause Ute (1960- ). Minus Trzy
(3)
Parker Steve (1952- )
(3)
Pawlik Urszula
(3)
Bartlett Ben
(2)
Bartlett Kate
(2)
Bator Agnieszka
(2)
Biernacka Matylda
(2)
Bitner Jan (tłumacz)
(2)
Branagh Kenneth
(2)
Butchart Pamela
(2)
Cixin Liu
(2)
Connolly Derek (1976- )
(2)
Crichton Michael (1942-2008)
(2)
Fabianowska Małgorzata
(2)
Frąckiewicz Małgorzata
(2)
Gaiman Neil
(2)
Gałka Dominika
(2)
Giacchino Michael (1967- )
(2)
Goldblum Jeff (1952- )
(2)
Grajkowski Wojciech
(2)
Górecka Barbara
(2)
Górecka Barbara (tłumacz)
(2)
Gąssowski Wojciech
(2)
Hawkins Emily
(2)
Howarth John
(2)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(2)
Kietzman Krzysztof
(2)
Koepp David (1963- )
(2)
Kościółek Anna
(2)
Lejwoda-Zielińska Aneta
(2)
Liu Cixin (1963- )
(2)
Láng Anna (ilustratorka)
(2)
M.K. Pearl
(2)
Malam John (1957- )
(2)
Misztal Grzegorz "Alban3k"
(2)
Mizielińska Aleksandra (1982- )
(2)
Mizieliński Daniel (1982- )
(2)
Moor Becka
(2)
Neill Sam (1947- )
(2)
Pluszka Adam (1976- )
(2)
Ross Tony (1938- )
(2)
Sabath Karol (1963-2007)
(2)
Sienicki Robert (1987- )
(2)
Simon Francesca (1955- )
(2)
Socha Piotr (1966- )
(2)
Spielberg Steven (1946- )
(2)
Trevorrow Colin (1976- )
(2)
Wang Margaret
(2)
Wykurz Kajetan (1983- )
(2)
Wykurz Kajetan (1983- ). Maja i Minizaury
(2)
Zalewski Paweł
(2)
Zarawska Patrycja
(2)
Ackerman Peter (1946- )
(1)
Altan
(1)
Arthur Conan Doyle
(1)
Astley Neville
(1)
Baker Mark (1959- )
(1)
Baklan Gabrielle
(1)
Balicevic Didier
(1)
Banach Iwona
(1)
Barborini Robert (1959- )
(1)
Baron Matthew G
(1)
Barrett Paul M
(1)
Barszcz Przemysław
(1)
Barszczewski Stefan
(1)
Baumann Anne-Sophie
(1)
Bayona Juan Antonio (1975- )
(1)
Becue Benjamin (1982- )
(1)
Berg Michael
(1)
Bernner Yoni
(1)
Bernstein Albert J
(1)
Bessard Sylvie (1976- )
(1)
Biegańska Katarzyna
(1)
Bierzanowska Katarzyna
(1)
Biliński Witold
(1)
Bitner Jan
(1)
Bjärbo Lisa (1980- )
(1)
Blythe Gary
(1)
Bone Emily
(1)
Bonilla Rocio (1970- )
(1)
Bourgeois Paulette (1951- )
(1)
Bozzi Maria Luisa
(1)
Bragard Jean-Michel
(1)
Braiter Paulina
(1)
Braun Dieter (1966- )
(1)
Brewster Sam
(1)
Bright Rachel
(1)
Bright Rachel (1979- )
(1)
Brownridge Lucy
(1)
Buchman Peter (1967- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(116)
2010 - 2019
(93)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(81)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(205)
Wielka Brytania
(7)
nieznany (0)
(6)
nieznany (l a)
(2)
nieznany (pol)
(2)
nieznany (b)
(1)
nieznany (j)
(1)
Holandia
(1)
Język
polski
(195)
angielski
(17)
nieznany (ol)
(2)
nieznany (am)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(79)
6-8 lat
(58)
0-5 lat
(36)
9-13 lat
(26)
Młodzież
(7)
14-17 lat
(4)
Dorośli
(2)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(13)
Literatura angielska
(11)
Literatura amerykańska
(9)
Literatura niemiecka
(4)
Literatura chińska
(2)
Literatura australijska
(1)
Literatura belgijska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura norweska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Dinozaury
(95)
Paleozoologia
(5)
Przyjaźń
(5)
Psy
(4)
Uczniowie
(4)
DVD
(3)
Ekologia
(3)
Parki rozrywki
(3)
Prehistoria
(3)
Skamieniałości
(3)
Wycieczki
(3)
Boże Narodzenie
(2)
Cywilizacja
(2)
Film angielski
(2)
Film dokumentalny
(2)
Gady
(2)
Gatunek wymarły
(2)
Gniew
(2)
Katastrofy
(2)
Klocki Lego
(2)
Ludzie a zwierzęta
(2)
Miód
(2)
Mrówki
(2)
Paleontolodzy
(2)
Paleontologia
(2)
Pluszowe zwierzęta
(2)
Pomaganie
(2)
Przedszkolaki
(2)
Przyroda
(2)
Pszczelarstwo
(2)
Rodzeństwo
(2)
Uczucia
(2)
Ziemia
(2)
Zwierzęta
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Anatomia
(1)
Aukcja
(1)
Chłopcy
(1)
Czarodzieje
(1)
Defekacja
(1)
Degradacja środowiska
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Dojrzewanie
(1)
Drzewa
(1)
Dziewczęta
(1)
Ekspedycja naukowa
(1)
Etologia
(1)
Ewolucja
(1)
Film animowany amerykański
(1)
Film dla dzieci i młodzieży amerykański
(1)
Fizjologia
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Franklin (postać fikcyjna)
(1)
Gleba
(1)
Goofy (postać fikcyjna)
(1)
Gry i zabawy
(1)
Higiena osobista
(1)
Istoty pozaziemskie
(1)
Joga
(1)
Kał
(1)
Kieszonkowe
(1)
Klimat
(1)
Klinika
(1)
Klocki LEGO
(1)
Kobieta
(1)
Kolekcjonerzy
(1)
Koty
(1)
Kości
(1)
Literatura młodzieżowa niemiecka
(1)
Magia
(1)
Majsterkowanie
(1)
Mezozoik
(1)
Miki (postać fikcyjna)
(1)
Minnie (postać fikcyjna)
(1)
Morza
(1)
Muzea
(1)
Nauka
(1)
Nauka liczenia
(1)
Nauki przyrodnicze
(1)
Ninja
(1)
Ninjitsu
(1)
Noc
(1)
Oliver (postać fikcyjna)
(1)
Origami
(1)
Osobowość
(1)
Oszczędność
(1)
Otto (postać fikcyjna)
(1)
Owady
(1)
Park Jurajski (miejsce fikcyjne)
(1)
Parki i ogrody
(1)
Piraci
(1)
Pluto (postać fikcyjna)
(1)
Podróże w czasie
(1)
Prokopi, Eric
(1)
Przedszkola
(1)
Przemytnictwo
(1)
Przewodniki elektroniczne
(1)
Pszczoła miodna
(1)
Pszczoły
(1)
Pterozaury
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Świat
(1)
Gatunek
Opowiadania i nowele
(34)
Publikacja bogato ilustrowana
(26)
Opracowanie
(16)
Wydawnictwa dla dzieci
(15)
Książka obrazkowa
(13)
Publikacje dla dzieci
(12)
Broszura
(11)
Książka zabawka
(7)
Film przygodowy
(6)
Komiks
(6)
Powieść
(6)
Książki dla małych dzieci
(5)
Wydawnictwa popularne
(5)
Encyklopedia
(4)
Film animowany
(4)
Film fabularny
(4)
Opowiadanie dziecięce polskie
(4)
Opowiadanie dziecięce szwedzkie
(4)
Film amerykański
(3)
Film fantastyczny
(3)
Książki obrazkowe
(3)
Powieść przygodowa
(3)
Fantasy
(2)
Film familijny
(2)
Gry i zabawki
(2)
Gry planszowe
(2)
Opowiadanie dziecięce australijskie
(2)
Science fiction
(2)
Wiersze
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Biografie
(1)
Encyklopedie dla dzieci
(1)
Fantastyka
(1)
Film animowany amerykański
(1)
Film animowany angielski
(1)
Film dla dzieci i młodzieży
(1)
Film dokumentalny
(1)
Film fantastyczno-naukowy
(1)
Film science fiction
(1)
Komedia
(1)
Komiksy
(1)
Książka dla małych dzieci
(1)
Książka obrazkowa (picturebook)
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(1)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(1)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(1)
Opowiadanie przygodowe dla dzieci
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Powieść amerykańska
(1)
Powieść angielska
(1)
Powieść dziecięca angielska
(1)
Powieść thriller
(1)
Przewodniki turystyczne
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Rymowanki
(1)
Serial filmowy angielski
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Biologia
(23)
Edukacja i pedagogika
(9)
Archeologia
(3)
Hobby i czas wolny
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
231 wyników Filtruj
E-book
W koszyku

Miś Staś bardzo chce zostać przedszkolakiem. W końcu jego marzenie się spełnia i mały miś wraz z innymi zabawkami – pajacykiem Teofilem, pacynką Klotyldą i lalką Zuzią – codziennie towarzyszy maluchom w poznawaniu świata. W parku jurajskim podąża śladami dinozaurów, w jesiennym lesie odkrywa skarby, razem z dziećmi tworzy kukiełkowy teatr i staje się obrońcą książek, a podczas wiosennej wycieczki poznaje tajemnicze kotki...
„Miś Staś i przyjaciele” to urocza, pełna ciepła opowieść o tym, że przedszkole to wielka przygoda, dzięki której można nauczyć się wielu niesamowitych rzeczy!
Ojej, przecież to przedszkolaki! Miś z uwagą spoglądał na zarumienione buzie, na małe noski, lekko zadarte i piegowate, na oczka – jedne ciekawskie, pełne radosnych iskierek, inne jeszcze niewyspane – i miał ochotę podskoczyć z radości, bo to, co widział, bardzo mu się podobało. Wszystko zdawało się do niego uśmiechać: barwne motylki z kartonu przypięte do firanek, malutkie krzesełka, stoliki, półki pełne zabawek i książki stojące na regale, nawet kredki, ołówki, mazaki i nożyczki ze stojaczka na biurku. Wokół było pięknie, odświętnie, kolorowo, tak jakby ktoś w jednej chwili zaczarował świat.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Odkrywanie świata to wspaniała zabawa!

Miś Staś bardzo chce zostać przedszkolakiem. W końcu jego marzenie się spełnia i mały miś wraz z innymi zabawkami – pajacykiem Teofilem, pacynką Klotyldą i lalką Zuzią – codziennie towarzyszy maluchom w poznawaniu świata. W parku jurajskim podąża śladami dinozaurów, w jesiennym lesie odkrywa skarby, razem z dziećmi tworzy kukiełkowy teatr i staje się obrońcą książek, a podczas wiosennej wycieczki poznaje tajemnicze kotki...

„Miś Staś i przyjaciele" to urocza, pełna ciepła opowieść o tym, że przedszkole to wielka przygoda, dzięki której można nauczyć się wielu niesamowitych rzeczy!

Ojej, przecież to przedszkolaki! Miś z uwagą spoglądał na zarumienione buzie, na małe noski, lekko zadarte i piegowate, na oczka – jedne ciekawskie, pełne radosnych iskierek, inne jeszcze niewyspane – i miał ochotę podskoczyć z radości, bo to, co widział, bardzo mu się podobało. Wszystko zdawało się do niego uśmiechać: barwne motylki z kartonu przypięte do firanek, malutkie krzesełka, stoliki, półki pełne zabawek i książki stojące na regale, nawet kredki, ołówki, mazaki i nożyczki ze stojaczka na biurku. Wokół było pięknie, odświętnie, kolorowo, tak jakby ktoś w jednej chwili zaczarował świat.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Pidżamersi spotykają nowych przeciwników - Wilczki. Małe wilkołaki zabazgrały murek na szkolnym podwórku i zdemolowały bibliotekę. Czy Pidżamersom uda się przywrócić ład w szkole?

Pidżamersi powstali na podstawie serii francuskich książeczek obrazkowych. Zdobyli światową sławę po emisji telewizyjnej w 2015 roku. W popularnym serialu Netflixa i Disney śledzimy losy Amayi, Connora i Grega, którzy nocą zamieniają się w super bohaterów dzięki magicznym piżamom. Amaya staje się Sowellą, Connor Kotboyem, a Greg Geksonem. Kiedy zapada noc, łączą siły, by walczyć z diabelskimi wrogami i rywalami, takimi jak Romeo, Luna, Nocny Ninja, Wilcza Banda, Ćmozilla, Ośmiobella, Faraon Junior i Munki-Gu, aby nie mieszali się z ludzkim dniem (i nocą). Pidżamersi mogą pokonać wszystko. Ratują szkołę, pełnię księżyca, zwracają skradzionego dinozaura do muzeum i chronią ziemię przed zaśmiecaniem.

Super piżamy dają im moce, takie jak super koto-prędkość, super geko-kamuflaż i super sowie pióra. Ostatecznie najpotężniejszą bronią zawsze okazuje się ich przyjaźń i praca zespołowa. Seria daje dzieciom poczucie, że są w stanie przezwyciężyć strach przed nocnymi koszmarami i uczy, jak stać się lepszym człowiekiem.

Pidżamersi™ i powiązane znaki towarowe są własnością eOne/Hasbro i są używane na podstawie licencji Hasbro. © 2021

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Pidżamersi zyskują nowego pomocnika. Robot zbudowany przez szalonego naukowca Romea buntuje się przeciwko swojemu wynalazcy i na stałe dołącza do trójki bohaterów.

Pidżamersi powstali na podstawie serii francuskich książeczek obrazkowych. Zdobyli światową sławę po emisji telewizyjnej w 2015 roku. W popularnym serialu Netflixa i Disney śledzimy losy Amayi, Connora i Grega, którzy nocą zamieniają się w super bohaterów dzięki magicznym piżamom. Amaya staje się Sowellą, Connor Kotboyem, a Greg Geksonem. Kiedy zapada noc, łączą siły, by walczyć z diabelskimi wrogami i rywalami, takimi jak Romeo, Luna, Nocny Ninja, Wilcza Banda, Ćmozilla, Ośmiobella, Faraon Junior i Munki-Gu, aby nie mieszali się z ludzkim dniem (i nocą). Pidżamersi mogą pokonać wszystko. Ratują szkołę, pełnię księżyca, zwracają skradzionego dinozaura do muzeum i chronią ziemię przed zaśmiecaniem.

Super piżamy dają im moce, takie jak super koto-prędkość, super geko-kamuflaż i super sowie pióra. Ostatecznie najpotężniejszą bronią zawsze okazuje się ich przyjaźń i praca zespołowa. Seria daje dzieciom poczucie, że są w stanie przezwyciężyć strach przed nocnymi koszmarami i uczy, jak stać się lepszym człowiekiem.

Pidżamersi™ i powiązane znaki towarowe są własnością eOne/Hasbro i są używane na podstawie licencji Hasbro. © 2021

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Z tej książki dowiesz się:

• Jak wielu ludzi snuje fantazje o morderstwach?

•Czy dzieci bardziej wierzą w istnienie Świętego Mikołaja, czy dinozaurów?

•Dlaczego po obejrzeniu thrillera tak trudno jest zasnąć?

•Czy dobrze jest fantazjować o seksie z osobą, z którą jest się w związku?

Łukasz Jach, autor książki Od ucha do ucha. Homo sapiens się śmieje, tym razem zabiera nas w podróż do świata wyobraźni.

Zazwyczaj chwalimy kogoś za bujną wyobraźnię (ale bez przesady!), jednak czasem zastanawiamy się, co też nami kierowało, gdy podejmowaliśmy jakąś decyzję. Wygląda na to, że wyobraźnia wywiera spory wpływ na nasze postępowanie, ale nierzadko płata nam figle. Cóż, tak właściwie niewiele wiemy o mechanizmach jej działania.

Autor, odwołując się do osiągnięć psychologii, socjologii i antropologii, opisuje, jak dawniej postrzegano działanie wyobraźni i co o niej wiemy dziś. Wyjaśnia, dlaczego ludzi tak bardzo interesuje seks, dla wielu tak atrakcyjna jest przemoc i co wyobraźnia ma wspólnego z budową ludzkiego ciała. Pokazuje, jak za jej sprawą zmieniają się schematy naszego myślenia, a opinie, które uważaliśmy za naturalne, przestają być takie oczywiste.

Na końcu każdego rozdziału znajdują się ćwiczenia, pozwalające wykorzystać zebraną wiedzę w praktyce i… rozgrzać wyobraźnię do czerwoności.

KSIĄŻKI DOBRE NIE TYLKO W TEORII!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

• w japońskim mieście Sendai czarnowrony nauczyły się wykorzystywać ruch uliczny do rozłupywania orzechów, • populacje londyńskich podziemnych komarów w wyniku mutacji dostosowały się do zróżnicowanych środowisk linii metra, • u jaskółek zmienił się kształt skrzydeł, by ptaki te miały większe szanse na przeżycie przy autostradach, • miejskie ćmy, poznawszy zagrożenia, jakie rodzi kontakt ze światłem, starają się go unikać, • słynne zięby Darwina z Wysp Galapagos zaczynają dostosowywać długość dzioba do… korzystania z fast foodów? Ewolucja nie jest tylko kwestią dinozaurów i odległych epok. Możemy ją obserwować tu i teraz! W dodatku człowiek wcale nie musi odgrywać w tej historii roli czarnego charakteru. W ślad za ludźmi pojawia się bowiem ogromna obfitość żywności, dogodne schronienia oraz stanowiska nadające się do lęgów i ogólnie nowe możliwości bytowe. Wszędzie w mieście – przy krawężnikach, na poboczach dróg i na dzikich tarasach dachowych – społeczności roślin współewoluują w kontakcie z sobą nawzajem, z mikroorganizmami w glebie i w powietrzu, z owadami i innymi bezkręgowcami, które je zjadają i zapylają, a także ze środowiskiem miasta. Menno Schilthuizen w swej fascynującej książce pokazuje nam, że ewolucja może postępować znacznie szybciej, niż Darwin ośmielił się marzyć.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Zbiór 12 magicznych opowieści na podstawie serialu Pidżamersi. Przedstawiają troje głównych bohaterów - Kotboya, Sowellę i Geksona, ich supermoce i pojazdy. Poznajemy też głównych przeciwników Pidżamersów: Lunę, Nocnego Ninję i Romea. Przygotuj się na niezwykłą przygodę!

Pidżamersi powstali na podstawie serii francuskich książeczek obrazkowych. Zdobyli światową sławę po emisji telewizyjnej w 2015 roku. W popularnym serialu Netflixa i Disney śledzimy losy Amayi, Connora i Grega, którzy nocą zamieniają się w super bohaterów dzięki magicznym piżamom. Amaya staje się Sowellą, Connor Kotboyem, a Greg Geksonem. Kiedy zapada noc, łączą siły, by walczyć z diabelskimi wrogami i rywalami, takimi jak Romeo, Luna, Nocny Ninja, Wilcza Banda, Ćmozilla, Ośmiobella, Faraon Junior i Munki-Gu, aby nie mieszali się z ludzkim dniem (i nocą). Pidżamersi mogą pokonać wszystko. Ratują szkołę, pełnię księżyca, zwracają skradzionego dinozaura do muzeum i chronią ziemię przed zaśmiecaniem.

Super piżamy dają im moce, takie jak super koto-prędkość, super geko-kamuflaż i super sowie pióra. Ostatecznie najpotężniejszą bronią zawsze okazuje się ich przyjaźń i praca zespołowa. Seria daje dzieciom poczucie, że są w stanie przezwyciężyć strach przed nocnymi koszmarami i uczy, jak stać się lepszym człowiekiem.

Pidżamersi™ i powiązane znaki towarowe są własnością eOne/Hasbro i są używane na podstawie licencji Hasbro. © 2021

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Zbiór 12 wspaniałych opowieści na podstawie serialu Pidżamersi. Będziecie mieli szansę na poznanie głównych bohaterów, którzy przedstawią wam ich magiczny świat. Nie zwlekajcie i wyruszcie w podróż z Kotboyem, Sowellą i Geksonem!

Pidżamersi powstali na podstawie serii francuskich książeczek obrazkowych. Zdobyli światową sławę po emisji telewizyjnej w 2015 roku. W popularnym serialu Netflixa i Disney śledzimy losy Amayi, Connora i Grega, którzy nocą zamieniają się w super bohaterów dzięki magicznym piżamom. Amaya staje się Sowellą, Connor Kotboyem, a Greg Geksonem. Kiedy zapada noc, łączą siły, by walczyć z diabelskimi wrogami i rywalami, takimi jak Romeo, Luna, Nocny Ninja, Wilcza Banda, Ćmozilla, Ośmiobella, Faraon Junior i Munki-Gu, aby nie mieszali się z ludzkim dniem (i nocą). Pidżamersi mogą pokonać wszystko. Ratują szkołę, pełnię księżyca, zwracają skradzionego dinozaura do muzeum i chronią ziemię przed zaśmiecaniem.

Super piżamy dają im moce, takie jak super koto-prędkość, super geko-kamuflaż i super sowie pióra. Ostatecznie najpotężniejszą bronią zawsze okazuje się ich przyjaźń i praca zespołowa. Seria daje dzieciom poczucie, że są w stanie przezwyciężyć strach przed nocnymi koszmarami i uczy, jak stać się lepszym człowiekiem.

Pidżamersi™ i powiązane znaki towarowe są własnością eOne/Hasbro i są używane na podstawie licencji Hasbro. © 2021

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Trzy niezwykłe opowieści o tym, jak każdy może zostać superbohaterem. Pidżamersi testują swoje nowe supermoce, rozwiązują zagadkę poprzewracanych koszy na śmieci w całym mieście i odnajdują rzeczy, które zniknęły z budki przy szkolnym placu zabaw. Wy też możecie być superbohaterami!

Pidżamersi powstali na podstawie serii francuskich książeczek obrazkowych. Zdobyli światową sławę po emisji telewizyjnej w 2015 roku. W popularnym serialu Netflixa i Disney śledzimy losy Amayi, Connora i Grega, którzy nocą zamieniają się w super bohaterów dzięki magicznym piżamom. Amaya staje się Sowellą, Connor Kotboyem, a Greg Geksonem. Kiedy zapada noc, łączą siły, by walczyć z diabelskimi wrogami i rywalami, takimi jak Romeo, Luna, Nocny Ninja, Wilcza Banda, Ćmozilla, Ośmiobella, Faraon Junior i Munki-Gu, aby nie mieszali się z ludzkim dniem (i nocą). Pidżamersi mogą pokonać wszystko. Ratują szkołę, pełnię księżyca, zwracają skradzionego dinozaura do muzeum i chronią ziemię przed zaśmiecaniem.

Super piżamy dają im moce, takie jak super koto-prędkość, super geko-kamuflaż i super sowie pióra. Ostatecznie najpotężniejszą bronią zawsze okazuje się ich przyjaźń i praca zespołowa. Seria daje dzieciom poczucie, że są w stanie przezwyciężyć strach przed nocnymi koszmarami i uczy, jak stać się lepszym człowiekiem.

Pidżamersi™ i powiązane znaki towarowe są własnością eOne/Hasbro i są używane na podstawie licencji Hasbro. © 2021

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Szykuje się duża impreza urodzinowa z jaszczurkami jako motywem przewodnim. Niestety tort z jaszczurką nagle znika! Czy za zaginięcie tortu odpowiada Wilcza Banda? Nocą Pidżamersi lecą na misję odzyskania tortu i uratowania imprezy urodzinowej.

Pidżamersi powstali na podstawie serii francuskich książeczek obrazkowych. Zdobyli światową sławę po emisji telewizyjnej w 2015 roku. W popularnym serialu Netflixa i Disney śledzimy losy Amayi, Connora i Grega, którzy nocą zamieniają się w super bohaterów dzięki magicznym piżamom. Amaya staje się Sowellą, Connor Kotboyem, a Greg Geksonem. Kiedy zapada noc, łączą siły, by walczyć z diabelskimi wrogami i rywalami, takimi jak Romeo, Luna, Nocny Ninja, Wilcza Banda, Ćmozilla, Ośmiobella, Faraon Junior i Munki-Gu, aby nie mieszali się z ludzkim dniem (i nocą). Pidżamersi mogą pokonać wszystko. Ratują szkołę, pełnię księżyca, zwracają skradzionego dinozaura do muzeum i chronią ziemię przed zaśmiecaniem.

Super piżamy dają im moce, takie jak super koto-prędkość, super geko-kamuflaż i super sowie pióra. Ostatecznie najpotężniejszą bronią zawsze okazuje się ich przyjaźń i praca zespołowa. Seria daje dzieciom poczucie, że są w stanie przezwyciężyć strach przed nocnymi koszmarami i uczy, jak stać się lepszym człowiekiem.

Pidżamersi™ i powiązane znaki towarowe są własnością eOne/Hasbro i są używane na podstawie licencji Hasbro. © 2021

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Amaya i Connor nie mogą już doczekać się Dnia Sportu. Niestety gdy dojeżdżają na rowerach do pobliskiego parku, w którym znajdował się sprzęt do treningu, okazuje się, że zniknęły wszystkie niezbędne urządzenia. Jako Kotboy, Sowella i Gekson postanawiają odebrać złodziejowi ukradzione przedmioty, chcąc uratować to ważne sportowe wydarzenie.

Pidżamersi powstali na podstawie serii francuskich książeczek obrazkowych. Zdobyli światową sławę po emisji telewizyjnej w 2015 roku. W popularnym serialu Netflixa i Disney śledzimy losy Amayi, Connora i Grega, którzy nocą zamieniają się w super bohaterów dzięki magicznym piżamom. Amaya staje się Sowellą, Connor Kotboyem, a Greg Geksonem. Kiedy zapada noc, łączą siły, by walczyć z diabelskimi wrogami i rywalami, takimi jak Romeo, Luna, Nocny Ninja, Wilcza Banda, Ćmozilla, Ośmiobella, Faraon Junior i Munki-Gu, aby nie mieszali się z ludzkim dniem (i nocą). Pidżamersi mogą pokonać wszystko. Ratują szkołę, pełnię księżyca, zwracają skradzionego dinozaura do muzeum i chronią ziemię przed zaśmiecaniem.

Super piżamy dają im moce, takie jak super koto-prędkość, super geko-kamuflaż i super sowie pióra. Ostatecznie najpotężniejszą bronią zawsze okazuje się ich przyjaźń i praca zespołowa. Seria daje dzieciom poczucie, że są w stanie przezwyciężyć strach przed nocnymi koszmarami i uczy, jak stać się lepszym człowiekiem.

Pidżamersi™ i powiązane znaki towarowe są własnością eOne/Hasbro i są używane na podstawie licencji Hasbro. © 2021

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Największy wróg Pidżamersów - Romeo - postanawia ukraść wszystkie samochody i autobusy z okolicy za pomocą ogromnego elektromagnesu. Gdy grupa przyjaciół stara się ukrócić ten kryminalny proceder, traci niestety również własne pojazdy, co znacznie utrudnia przeprowadzenie tej karkołomnej akcji. Na szczęście mają jeszcze rowery, dzięki którym mogą, jak się okazuje, zdziałać naprawdę całkiem sporo.

Pidżamersi powstali na podstawie serii francuskich książeczek obrazkowych. Zdobyli światową sławę po emisji telewizyjnej w 2015 roku. W popularnym serialu Netflixa i Disney śledzimy losy Amayi, Connora i Grega, którzy nocą zamieniają się w super bohaterów dzięki magicznym piżamom. Amaya staje się Sowellą, Connor Kotboyem, a Greg Geksonem. Kiedy zapada noc, łączą siły, by walczyć z diabelskimi wrogami i rywalami, takimi jak Romeo, Luna, Nocny Ninja, Wilcza Banda, Ćmozilla, Ośmiobella, Faraon Junior i Munki-Gu, aby nie mieszali się z ludzkim dniem (i nocą). Pidżamersi mogą pokonać wszystko. Ratują szkołę, pełnię księżyca, zwracają skradzionego dinozaura do muzeum i chronią ziemię przed zaśmiecaniem.

Super piżamy dają im moce, takie jak super koto-prędkość, super geko-kamuflaż i super sowie pióra. Ostatecznie najpotężniejszą bronią zawsze okazuje się ich przyjaźń i praca zespołowa. Seria daje dzieciom poczucie, że są w stanie przezwyciężyć strach przed nocnymi koszmarami i uczy, jak stać się lepszym człowiekiem.

Pidżamersi™ i powiązane znaki towarowe są własnością eOne/Hasbro i są używane na podstawie licencji Hasbro. © 2021

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Według pradawnej legendy, na szczycie Tajemniczej Góry ukryty jest superpotężny pierścień, a sekret dotarcia do niego zapisany jest na zwoju przechowywanym w miejskim muzeum. Pewnego dnia Connor, Greg i Amaya odkrywają, że zwój zaginął i że za wszystkim stoi Nocny Ninja! Dołącz do bohaterów w piżamach, którzy pędzą przez bambusowy las na motorach, aby rozwiązać zagadkę!

Pidżamersi powstali na podstawie serii francuskich książeczek obrazkowych. Zdobyli światową sławę po emisji telewizyjnej w 2015 roku. W popularnym serialu Netflixa i Disney śledzimy losy Amayi, Connora i Grega, którzy nocą zamieniają się w super bohaterów dzięki magicznym piżamom. Amaya staje się Sowellą, Connor Kotboyem, a Greg Geksonem. Kiedy zapada noc, łączą siły, by walczyć z diabelskimi wrogami i rywalami, takimi jak Romeo, Luna, Nocny Ninja, Wilcza Banda, Ćmozilla, Ośmiobella, Faraon Junior i Munki-Gu, aby nie mieszali się z ludzkim dniem (i nocą). Pidżamersi mogą pokonać wszystko. Ratują szkołę, pełnię księżyca, zwracają skradzionego dinozaura do muzeum i chronią ziemię przed zaśmiecaniem.

Super piżamy dają im moce, takie jak super koto-prędkość, super geko-kamuflaż i super sowie pióra. Ostatecznie najpotężniejszą bronią zawsze okazuje się ich przyjaźń i praca zespołowa. Seria daje dzieciom poczucie, że są w stanie przezwyciężyć strach przed nocnymi koszmarami i uczy, jak stać się lepszym człowiekiem.

Pidżamersi™ i powiązane znaki towarowe są własnością eOne/Hasbro i są używane na podstawie licencji Hasbro. © 2021

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

„Nic tu nie jest prawdą i wszystko tu jest prawdą”. – Jim Carrey

Poznajcie Jima Carreya. Jasne, jest odnoszącym niesamowite sukcesy i uwielbianym gwiazdorem kina opływającym w dostatki i zaszczyty – ale jest też samotny. Może jego najlepszy czas już minął. Może nawet… Jim się roztył? Próbuje różnych diet, słucha rozmaitych guru i bawi się ze swoimi wojskowymi psami obronnymi wyszkolonymi zgodnie ze standardami Mosadu, ale wygląda na to, że nic nie jest w stanie rozwiać nudy i poczucia pustki. Nawet mądre rady jego najlepszego przyjaciela, aktora i kolekcjonera czaszek dinozaurów, Nicolasa Cage’a, nie wystarczają, by wyciągnąć Carreya z dołka.

Ale potem Jim poznaje bezwzględną i pomysłową Georgie, miłość życia. I dzięki scenarzyście Charliemu Kaufmanowi dostaje rolę w przełomowym filmie, który może mu pomóc odkryć zupełnie nowe możliwości – to coś, co wreszcie da mu Oscara! Wszystko zaczyna się układać!

Ale wszechświat ma inne plany.

„Wspomnienia i dezinformacja” to stworzona przez Jima Carreya i Danę Vachona niesamowita opowieść o aktorstwie, Hollywood, agentach, celebrytach, zaszczytach, przyjaźni, romansach, uzależnieniu od własnego znaczenia, lęku przed byciem zapomnianym, o wielkości naszej duszy, Kanadzie i katastroficznym końcu świata – jednym słowem o wewnętrznych i zewnętrznych apokalipsach. To odważna, na wpół autobiograficzna powieść z bezpardonową dekonstrukcją występujących w niej słynnych postaci i hollywoodzka parodia – tak śmieszna, że aż parzy. *

„Zaskakująca i zarazem fascynująca analiza psyche Jima Carreya. Zupełnie nowe podejście do tradycyjnych hollywoodzkich biografii”. – Thomas Floyd, „Washington Post”

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Co może być bardziej irytujące niż złoczyńca dla bohaterów w piżamach? Dwóch zjednoczonych złoczyńców! Tym razem Romeo i Nocny Ninja planują, by pomniejszyć wszystko, co się da: plac zabaw, ławki, lampy uliczne, znaki drogowe... a nawet Kotboy'a! Kotboy może liczyć na pomoc swoich przyjaciół Geksona i Sowelli. Czy starczy im sił, by pokrzyżować plany Romea i Nocnego Ninja? Dołącz do nich, by się przekonać!

Pidżamersi powstali na podstawie serii francuskich książeczek obrazkowych. Zdobyli światową sławę po emisji telewizyjnej w 2015 roku. W popularnym serialu Netflixa i Disney śledzimy losy Amayi, Connora i Grega, którzy nocą zamieniają się w super bohaterów dzięki magicznym piżamom. Amaya staje się Sowellą, Connor Kotboyem, a Greg Geksonem. Kiedy zapada noc, łączą siły, by walczyć z diabelskimi wrogami i rywalami, takimi jak Romeo, Luna, Nocny Ninja, Wilcza Banda, Ćmozilla, Ośmiobella, Faraon Junior i Munki-Gu, aby nie mieszali się z ludzkim dniem (i nocą). Pidżamersi mogą pokonać wszystko. Ratują szkołę, pełnię księżyca, zwracają skradzionego dinozaura do muzeum i chronią ziemię przed zaśmiecaniem.

Super piżamy dają im moce, takie jak super koto-prędkość, super geko-kamuflaż i super sowie pióra. Ostatecznie najpotężniejszą bronią zawsze okazuje się ich przyjaźń i praca zespołowa. Seria daje dzieciom poczucie, że są w stanie przezwyciężyć strach przed nocnymi koszmarami i uczy, jak stać się lepszym człowiekiem.

Pidżamersi™ i powiązane znaki towarowe są własnością eOne/Hasbro i są używane na podstawie licencji Hasbro. © 2021

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Siedmiu zbuntowanych

Bunt w młodej prozie polskiej

Piotr Czerwiński. Agnieszka Drotkiewicz. Mariusz Sieniewicz. Joanna Bator. Daniel Odija. Jarosław Naliwajko. I w końcu dinozaur w tym towarzystwie, Edward Stachura. Różne są imiona buntu w młodej prozie polskiej, różnymi został opatrzony etykietami. Można mniemać, że zróżnicowane odmiany buntu i buntownika przywołują jakieś marzenia i rozczarowania samych autorów. Poddają też różne odpowiedzi na pytanie: czy warto się buntować? Być może wiele zależy od stopnia samoakceptacji pisarza, od jego zgody na świat wokół – bądź też od jego wewnętrznego ducha walki i kontestacji, od niezgody na „TU” i „TERAZ”. Od tego również, na ile jego dziełu towarzyszy wysublimowana autoironia. Wszak zachętę do rewolucji może wygłosić ktoś, kto bezpiecznie siedzi w domu – albo przeciwnie: mimo deklaracji posłuszeństwa, niczym biblijny Samson, może nagle zrzucić z siebie kajdany. Jedno jest pewne: na problem buntu nie ma recepty, ten niespokojny duch nie pozwala się nigdy okiełznać!

Życie jest ekscesem – jak twierdzi Odija – więc… nie poddawajmy się wygodnej akceptacji na warunki, które Świat-szuler z ironią nam podsuwa. I wyżej podnieśmy sztandary buntu. Pomimo wszystko. Skoro tak trudno jest być człowiekiem, a jeszcze trudniej jest żyć po ludzku, więc może nie wolno kapitulować. Nie warto „nie być” człowiekiem. A człowiek to istota, która stawia pytania i nieustannie poszukuje. Po prostu – żyje! Z zachwytem podąża za prawym i szlachetnym, ale temu, co podłe i nikczemnie – dobitnie i stanowczo mówi swoje „nie”. I nie chce żyć w lęku… W swej podróży przez świat nie pozwala się omamić pustą i jałową obietnicą szczęścia, w której iluzja zastąpiła prawdę.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Poradnik do Red Dead Redemption 2 to prawdziwe kompendium wiedzy na temat nowej produkcji Rockstar Games. W naszym poradniku znajdziesz przeróżne porady, informacje i podpowiedzi, które pozwolą w lepszym poznaniu zasad rządzących grą, oraz w odkryciu wszystkich skrywanych przez nią sekretów.

Na początkowych stronach poradnika znalazły się porady na start, a także inne podpowiedzi dotyczące lepszego poznania najważniejszych mechanizmów gry. Są to takie tematy jak podróżowanie po świecie, walka, podejmowanie się nowych misji, spotykanie się z towarzyszami w obozowiskach czy wykonywanie opcjonalnych aktywności, do których można zaliczyć chociażby polowania na dzikie zwierzęta. W naszym przewodniku do RDR2 znalazł się również rozdział z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania. Informuje on między innymi jak korzystać z mechanizmu szybkiej podróży, jak nawiązywać romanse czy jak powtarzać rozegrane misje po to żeby inaczej się w nich zachować lub zdobyć w nich najlepsze złote medale.

Red Dead Redemption 2 to gra z ogromnym otwartym światem i w związku z tym w naszym poradniku nie mogło zabraknąć rozbudowanego atlasu świata. Zawiera on mapę świata, na której zaznaczone zostały wszystkie najważniejsze lokacje, chaty, kryjówki gangów i ukryte skarby. Poradnik powinien pomóc w odnalezieniu wszystkich sekretów i znajdziek, do których zaliczają się między innymi karty kolekcjonerskie, kości dinozaurów, legendarne zwierzęta oraz receptury.

Przewodnik do Red Dead Redemption 2 to porady, opis mechanik i odpowiedzi na najważniejsze pytania. Nasze porady opisują trofea i osiągnięcia, bronie, napady, a także pomogą zlokalizować wszystkie sekrety i znajdźki.

Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Najlepsze konie w RDR2 (Rhodes)
  • Mapa kosztownego skarbu (Rhodes)
  • Lista trofeów RDR2
  • Prośby o przedmioty od członków gangu (Saint Denis)
  • Wyzwania (Valentine)
  • Najlepsze bronie w RDR2 (Rhodes)
  • Porady na start
  • Mapa skarbów Jack Hall Gang (Rhodes)
  • Mapa skarbów Chicka (Rhodes)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Czy to możliwe, że dinozaury wcale nie zniknęły z powierzchni Ziemi i wraz z innymi gatunkami zwierząt powszechnie uważanymi za wymarłe, wciąż żyją w odległym zakątku Afryki? To pytanie spędza sen z powiek Izie i jej ojcu, który swoją karierę naukową poświęcił na gromadzenie materiałów udowadniających tę kontrowersyjną tezę. Kiedy mężczyzna zostaje zamordowany w pokoju hotelowym w Kongo, jego córka postanawia dokończyć dzieło, nad którym przez tyle lat pracował. Wraz z Kefasem, mężczyzną mającym jej pomóc w realizacji tej misji, wyrusza w podróż do Afryki. Ale są ludzie, którzy zrobią wszystko, by pokrzyżować jej plany, bez względu na liczbę ofiar i konsekwencje…
To jest prawdziwe odkrycie stulecia! Jeszcze nikt nigdy nie dostarczył tak namacalnych i niepodważalnych dowodów.
Boże, to zmieni wszystko, o czym wiemy – pomyślał. Wreszcie odłożył aparat i wybrał numer na swoim telefonie.
– Kochanie! Znalazłem! Rozumiesz? Wreszcie je znalazłem! – mówił tak szybko, że z trudem łapał powietrze. Czuł, że jego ciśnienie przekroczyło właśnie wszelkie normy, ale teraz o to nie dbał. To była jego chwila. Chwila, którą wielu ludzi na bardzo długo zapamięta, gdy tylko upubliczni swoje badania.
– Zaraz, zaraz! Chcesz powiedzieć, że wreszcie, po tylu latach, wreszcie je znalazłeś? – piszczała do telefonu podniecona córka.
– Dokładnie. Pomimo rzucanych kłód pod nogi. Pomimo cięć w finansowaniu wypraw. Pomimo braku wiary w powodzenie tych badań. Jestem taki szczęśliwy – wyznał, płacząc ze szczęścia. – To najlepszy dzień mojego życia.

Piotr Haftek – urodził się w 1984 roku w Szczecinie. Obecnie mieszka ze swoją żoną w Przecławiu koło Poznania. Pracował jako cukiernik, konwojent kolejowy, ślusarz i muzyk. Zdobyte doświadczenie pozwala mu wzbogacić powieści o ciekawe opisy i nieznane większości czytelników szczegóły. Jest autorem niepublikowanych oraz pisanych na zamówienie innych osób wierszy. W 2018 roku nakładem Novae Res ukazała się jego pierwsza powieść sensacyjna „Po okręgu”. W planach ma także wydanie bajki dla dzieci oraz kolejnych książek z serii „Po okręgu”. W wolnych chwilach gra w ping ponga, pływa i udaje się na długie piesze wędrówki. Jego pasje to komponowanie muzyki, pisanie tekstów piosenek, gra na perkusji i instrumentach klawiszowych, czytanie książek oraz tworzenie kolejnych utworów literackich.
„Po okręgu. Współczesna prehistoria” jest kontynuacją jego debiutanckiej powieści.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Ja i Miłość – czyli to i owo o kochaniu dla tych, którzy czasem lubią porozmyślać

Pewnego wieczoru z ust sześciolatka padło dość nietypowe pytanie: „Mamo, a co to jest miłość?” Odpowiedzią mamy - autorki tej książki – stał się zbiór powiązanych ze sobą bajek. Ich akcja toczy się w Sapientii - krainie kryjącej się za wieloma błahymi myślami i bardzo poważnymi rozmyślaniami każdego człowieka. Czytelnik przemierza ją wraz z głównymi bohaterami tych opowieści – Rozumem i Wyobraźnią – odkrywając świat pełen ciekawych postaci i niecodziennych zdarzeń. Wszystko po to, aby poprzez zabawę czytelnik – ten młodszy i starszy – poznał prawdziwe oblicze miłości. Bujna wyobraźnia i bystry rozum, współpracując ze sobą, dają w tej książce popis niecodziennej przenikliwości. Dzięki niej czytelnik, niczym niezłomny himalaista, zdobywa pierwszy w swoim życiu ośmiotysięcznik poznania, z którego rozpościera się naprawdę piękny widok na to, co w życiu najważniejsze.

Anna Kościółek – autorka trylogii Zwoje z Orlej Wyspy oraz książki Dinozaur Figo i siedem pierwszych dni świata, właścicielka Wydawnictwa Lupan; prywatnie spełniona kobieta, szczęśliwa żona, mama pięciorga dzieci.

Ja i Miłość to książka adresowana do dzieci od szóstego roku życia do... no właśnie. Wydaje się, że nie sposób wykluczyć jakiejkolwiek grupy wiekowej z grona jej czytelników. Ma ona bowiem coś z kalejdoskopu. Każdy rok życia, każde nowe doświadczenie to kolejny jego obrót sprawiający, że kolorowe szkiełka układają się w nim w nowy wzór. Ten sam czytelnik wracający po pewnym czasie do lektury tej książki za każdym razem zobaczy coś innego. Jest tu zatem analogia do Małego Księcia. Sceneria, fabuła i bohaterowie powiastki Antoine’a de Saint-Exupéry’ego intrygują już małe dzieci, lecz egzystencjalne przesłanie, jakie z niej płynie, w pełni są w stanie objąć dopiero ludzie naprawdę dojrzali. Podobnie jest z książką Ja i Miłość.

ks. Marek Dziewiecki – doktor psychologii, wykładowca, rekolekcjonista, specjalista w dziedzinie profilaktyki uzależnień, autor ponad 60 książek i audiokonferencji.

Po przeczytaniu Ja i Miłość jesteśmy przekonani, że to książka dla wszystkich, którzy zadają sobie ważne pytania o istotę miłości. Podpowiedzi, jakie czytelnik odnajduje w zabawnych przygodach bohaterów, rozświetlają zawiłości budowania pięknych relacji miłości, niejednokrotnie prowadząc przez wyzwania, jakim trzeba sprostać w jej rozwoju. Niezależnie od naszego etapu życia, stanu czy powołania, każdy w tej książce może odnaleźć kształt prawdziwej miłości i uświadomić sobie własne doświadczenia w jej przeżywaniu.

Marta i Wacław Srebro – małżeństwo z 30 letnim stażem, rodzice trójki już dorosłych dzieci. Zawodowo Ona jest nauczycielem wychowania przedszkolnego; On doktorem psychologii, wykładowcą; zajmuje się pomocą psychologiczną.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Poradnik do gry Dragon Ball Z Kakarot to potężne kompendium wiedzy, które ułatwi ci ukończenie gry i pozwoli odkryć wszystkie sekrety w grze. Początkowe rozdziały poradnika obejmują opis podstaw i zawierają opis najważniejszych mechanik w grze. Dowiesz się jak wygląda rozwój postaci, jak dobierać odpowiednie umiejętności, eksplorować mapę, poszukiwać dodatkowych aktywności, czy pozyskiwać doświadczenie. Oczywiście nie zabrakło rozdziału dedykowanego walce w grze. Zapoznasz się również ze sterowaniem, opisem interfejsu, czy przeczytasz o wymaganiach sprzętowych w grze. W poradniku nie zabrakło również działu z trofeami/osiągnięciami, które zostały przedstawione tak, by ułatwić zdobycie platynowego trofeum.

Wraz z naszym poradnikiem, zawędrujesz przez znane ci krainy i obszary z Dragon Ball, takie jak ziemia, planeta Namek, planeta Kaio, czy Hyberbolic Timechamber. Dowiesz się, jak wygląda system eksploracji/poruszania się po świecie gry, poczytasz o możliwych do wykonania aktywnościach dodatkowych (jazda samochodem, polowanie, łowienie ryb, treningi), czy zapoznasz się z dostęppymi do kierowania postaciami. W grze, oprócz Son Goku wcielisz się m.in. w Gohana, Vegetę, Trunksa i resztę Z fighterów. Ważnym elementem gry jest również branie w przeróżnych minigrach: polowaniu na dinozaury, łowienie ryb, pozyskiwanie materiałów itp. Wszystko co najważniejsze odnajdziesz w naszym przewodniku do gry.

W poradniku znajdziesz również solucje, jak ukończyć wszystkie misje główne w grze. Opisaliśmy co trudniejsze walki z bossami takimi jak: Raditz, Vegeta, Frieza, Ginyu Force, C-17, C-18, Cell, Dabura, Majin Buu itp. Cenne porady pozwolą ci pokonać wrogów, wymaksować postacie i z powodzeniem ukończyć przygodę.

Na kolejnych rozdziałach poradnika dowiesz się również, jak odnajdywać Z Orbsy i D medale, które pomogą ci rozwinąć specjalne umiejętności bohaterów. Opisaliśmy również misje poboczne, które choć często bardzo humorystyczne - pozwalają dodatkowo wzmocnić bohaterów i zdobyć cenne emblematy (soul emblems), które pozwolą wymaksować community boardy, które z kolei dadzą potężne pasywne umiejętności bohaterom. Z naszym poradnikiem nie ominie cię żadna dodatkowa zawartość i w 100% ukończysz grę, widząc wszystko co ma do zaoferowania.

Finalne rozdziały poradnika zawierają kompleksowy dział FAQ, który odpowiada na kluczowe pytania związane z grą. Dowiesz się, jak używać Fast Travel w grze, jak odblokować najpotężniejsze umiejętności w grze, jak dotrzeć do ukrytych bossów, które zdolności są najlepsze dla poszczególnych postaci, jak skolekcjonować smocze kule (możesz z ich pomocą przyzwać potężnych wrogów) i wiele, wiele innych zagadnień.

Dragon Ball Z Kakarot zabiera nas w podróż do świata wykreowanego na potrzeby serialowego pierwowzoru. Głównym bohaterem tej produkcji jest tytułowy Kakarot, znany lepiej jako Goku - przedstawiciel wojowniczej rasy Saiyan, który wraz z innymi nieustraszonymi herosami broni Ziemi przed wszelkiej maści złoczyńcami. Fani mają okazję nie tylko raz jeszcze prześledzić jego losy, prowadząc go przez najważniejsze wydarzenia znane z telewizyjnej serii, lecz także poznać nieznane dotąd wątki z jego życia, a tym samym - uzyskać odpowiedzi na najbardziej nurtujące ich pytania.

W Dragon Ball Z: Kakarot akcję ukazano z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Produkcja została podzielona na etapy, a na każdym z nich otrzymujemy do dyspozycji rozległe terytorium, które możemy przemierzać na piechotę lub w powietrzu. Każde z nich odzwierciedla przy tym lokację znaną z serialu, a dostęp do kolejnych odblokowujemy w miarę postępów. Jak przystało na grę opartą na serii Dragon Ball Z, ważną rolę odgrywają tu starcia z przeciwnikami, wśród których prym wiodą będące motorem opowieści pojedynki z bossami. System walki jest zręcznościowy i przywodzi na myśl klasyczne bijatyki. Goku i jego oponenci walczą w zwarciu lub na odległość (wyprowadzając energetyczne ataki), na ziemi i w powietrzu, siejąc dookoła niewyobrażalny chaos.

Poradnik do gry Dragon Ball Z Kakarot to potężne kompendium wiedzy, które ułatwi ci ukończenie gry i pozwoli odkryć wszystkie sekrety w grze. Początkowe rozdziały poradnika obejm

Poradnik do Dragon Ball Z Kakarot to bogaty zbiór wiedzy o tej grze RPG. Odnajdziesz w nim zarówno opis podstawowych mechanik rozgrywki oraz porady na start, jak też odpowiedzi na frapujące pytania i wskazówki, jak zdobyć poszczególne osiągnięcia.

Dragon Ball Z Kakarot - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Spis misji pobocznych (Misje poboczne)
  • Sterowanie (Aneks)
  • Gotowanie i jedzenie posiłków (Podstawy)
  • Trudne życie Żółwia (Zły Imperator Frizer)
  • System walki (Podstawy)
  • Rozwój postaci (Podstawy)
  • Społeczność (Podstawy)
  • Smocze kule (Podstawy)
  • Odblokowywanie nowych technik (Podstawy)
  • Lista trofeów (Aneks)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej