Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(10)
Autor
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(2)
Czartoryski Bartosz
(1)
Edwards Jim
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawande Atul (1965- )
(1)
Hastings Reed (1960 - )
(1)
Iger Robert (1951- )
(1)
Jaskowska Bożena
(1)
Kamińska Joanna (bibliotekoznawca)
(1)
Meyer Erin (1971- )
(1)
Oruba Norbert
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pyffel Radosław (1976- )
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Tussey Ethan
(1)
Śmietana Rafał
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Bibliotekarze
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Zarządzanie
(4)
Media społecznościowe
(3)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Organizacja pracy
(2)
Biblioteki
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Gawande, Atul (1965- )
(1)
Iger, Robert(1951- )
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kontrola
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lekarze
(1)
Lista kontrolna
(1)
Marketing
(1)
Menedżerowie
(1)
Odpoczynek
(1)
Planowanie
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations w internecie
(1)
Szpitale
(1)
Telewizja internetowa
(1)
Urządzenia mobilne
(1)
Zwłoka (psychologia)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Chiny
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Autobiografia
(1)
Encyklopedia
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(788)
Hobby i czas wolny
(349)
Socjologia i społeczeństwo
(334)
Edukacja i pedagogika
(273)
Biologia
(232)
Zarządzanie i marketing
(10)
Medycyna i zdrowie
(212)
Podróże i turystyka
(197)
Kultura i sztuka
(176)
Psychologia
(176)
Kulinaria
(121)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(106)
Etnologia i antropologia kulturowa
(90)
Rozwój osobisty
(85)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(84)
Kultura fizyczna i sport
(80)
Literaturoznawstwo
(70)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(69)
Religia i duchowość
(65)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(60)
Geografia i nauki o Ziemi
(59)
Językoznawstwo
(51)
Fizyka i astronomia
(47)
Ochrona środowiska
(43)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(39)
Filozofia i etyka
(37)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(36)
Styl życia, moda i uroda
(36)
Dom i ogród
(34)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(32)
Inżynieria i technika
(29)
Nauka i badania
(29)
Rolnictwo i leśnictwo
(25)
Praca, kariera, pieniądze
(24)
Media i komunikacja społeczna
(21)
Architektura i budownictwo
(20)
Informatyka i technologie informacyjne
(20)
Transport i logistyka
(13)
Chemia
(9)
Archeologia
(8)
Matematyka
(5)
Styl życia, moda, uroda
(4)
Zoologia
(2)
Etnografia
(1)
Literatura dla młodzieży
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek.
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt.
Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami – od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dowiedz się, jak przy pomocy dobrze skonstruowanych list kontrolnych uniknąć prostych błędów i stawić czoła skomplikowanym sytuacjom. Dzięki tej książce nauczysz się, jak sobie poradzić, gdy wszystko wymyka się spod kontroli. Niezależnie od tego, czy jesteś dyrektorem, liderem zespołu (zarówno rockowego, jak i teamu w firmie) czy pracownikiem supermarketu – każdy, nawet najbardziej złożony problem da się rozwiązać dzięki potędze checklisty.
Atul Gawande, wybitny amerykański chirurg i jedna ze stu najbardziej wpływowych osób według magazynu „Time”, udowadnia to także na swoim przykładzie. Jest autorem listy, dzięki której znacząco usprawniono służbę zdrowia na całym świecie: odsetek powikłań po operacjach zmniejszył się o 36 procent, a liczba zgonów spadła aż o połowę. Co więcej, jego checklista przyczyniła się nie tylko do uśmierzenia bólu pacjentów ale także poczynienia oszczędności liczonych w milionach.
To, czego Gawande nauczył się od pilotów odrzutowców, budowniczych drapaczy chmur i szefów kuchni najlepszych nowojorskich restauracji, może pomóc także tobie. Fascynujące przypadki, praktyczne rady i mnóstwo inspiracji czynią z tej książki lekturę obowiązkową dla każdego menedżera i lidera zespołu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Bądź całkowicie szczery." "Pamiętaj, że firma to zespół, a nie rodzina." "I nigdy, przenigdy nie staraj się zadowolić swojego szefa." Oto niektóre z podstawowych reguł, jakie obowiązują pracowników Netflixa. Działanie tego przedsiębiorstwa to kulturowy eksperyment, który zakończył się spektakularnym sukcesem: firma zajmująca się korespondencyjnym wypożyczaniem płyt DVD stała się streamingową potęgą. Ma obecnie 182 miliony subskrybentów i kapitalizację rynkową na poziomie Disneya. Reed Hastings - prezes i CEO Netflixa - po raz pierwszy dzieli się sekretami, które zrewolucjonizowały branżę rozrywkową i technologiczną. Wspólnie z Erin Meyer, profesor INSEAD Business School, ujawnia swoją filozofię przywództwa odrzucającą przekonania, zgodnie z którymi działa większość firm. Od nielimitowanych urlopów do rezygnacji z zatwierdzania wydatków pracowników - Netflix to zupełnie inny sposób prowadzenia organizacji, który najlepiej pasuje do zmieniającego się świata. "Gdy regułą jest brak reguł" to inspiracja do zmiany dla wszystkich, którzy poszukują źródeł produktywności, kreatywności i innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kiedy w 2005 roku został dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company, firma przeżywała trudny okres. Rywalizacja była zacięta bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a technika jeszcze nigdy nie rozwijała się tak szybko. Wystarczyło jednak, że postawił na trzy filary: jakość, pogodzenie się z nowinkami technicznymi oraz umocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych, a po 14 latach zrobił z Disneya największy i najbardziej szanowany koncern medialny na świecie. To właśnie Robert Iger doprowadził do tego, że dziś Disney może pochwalić się obecnością w swoich szeregach Pixara, Marvela, Lucasfilmu i 21st Century Fox. Wartość firmy pod jego przywództwem wzrosła niemal pięciokrotnie, a on sam został uznany za jednego z najbardziej innowacyjnych i skutecznych dyrektorów naszych czasów. W tej książce Iger dzieli się lekcjami, które odebrał podczas kierowania Disneyem i zarządzania grupą 200 tysięcy pracowników, a także opowiada o niezbędnych cechach dobrego przywódcy: optymizmie, odwadze, stanowczości i bezstronności. "Przejażdżka życia" to jednak nie tylko biznesowy poradnik, ale także pełna anegdot biograficzna opowieść człowieka, który zaczynał na samym dole hierarchii w ABC. Nigdy jednak nie zapomniał, że życzliwość, szacunek i przyzwoitość są ważniejsze od pieniędzy. I to niezależnie od tego, czy chodzi o głęboką przyjaźń ze Steve’em Jobsem w ostatnich latach jego życia, czy nieprzemijającą miłość do mitologii Gwiezdnych wojen.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331-057.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny.
By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138:077 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor przeprowadził wywiady z 20 osobami z różnych branż, którzy w ostatnich latach wypłynęli na chiński ocean i dali sobie radę. Książka jest nie tylko kompendium praktycznej wiedzy o Państwie Środka i prowadzonym w nim biznesie, lecz także kroniką zmian ostatnich dekad i zapowiedzią przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie?
Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy zdarzyło Wam się kiedyś oderwać od pracy i nauki, żeby przejrzeć Facebooka lub Twittera? Słuchać muzyki w trakcie dojazdów do pracy? Grać na telefonie w poczekalni u dentysty, żeby tylko nie myśleć, co czeka Was za drzwiami? No właśnie. Ethan Tussey, amerykański medioznawca, postanowił przyjrzeć się temu, co dzieje się z czasem, w którym nie robimy nic konkretnego - wracamy do domu, relaksujemy się przez chwilę w pracy czy stoimy w kolejce. Tam, gdzie pojawia się prokrastynacja, pojawia się również wielki biznes. Pomyślcie o tych wszystkich reklamach, które pojawiają się w trakcie przeglądania mediów społecznościowych, o ekranach wyświetlających informacje w komunikacji miejskiej czy mikropłatnościach ukrytych w grach. Coraz bardziej zaawansowane urządzenia mobilne i powszechny dostęp do internetu spowodowały powstanie zupełnie nowej branży, o udziały w której walczą obecnie najwięksi. Spotify i Tidal, Netflix, YouTube czy HBO Go, Apple, Samsung - każdy z tych gigantów stara się dostarczyć nową usługę, która ułatwi nam życie i prokrastynację, od oglądania filmów do kontaktów ze znajomymi. Im natomiast umożliwi zarabianie na zabijaniu czasu, który dłuży się nam najbardziej - w drodze, w poczekalni czy w pracy. Kolejne aplikacje pomagają nam w poruszaniu się po świecie, komunikacji czy korzystaniu z rozrywki - Ethan Tussey postanowił sprawdzić, za jaką cenę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej